ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : معاون امور IT اتاق بازرگاني ايران خبر داد: راه‌اندازي سيستم اتوماسيون اداري در اتاق بازرگاني مشهد



majid830
15-03-2010, 16:24
معاون امور فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگاني ايران گفت: حركت به سمت توسعه و آماده‌سازي در امور تجارت الكترونيكي از اقداماتي است كه بايد قدم‌هاي زيادي براي آن برداشته شود.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، محمودرضا اتفاقيان در مراسم بهره‌برداري از پروژه كارت هوشمند اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مشهد از راه‌اندازي سيستم اتوماسيون اداري در اتاق بازرگاني مشهد خبر داد و اظهار كرد: رسيدگي به امور اداري از راه دور و از طريق اينترنت و بدون توقف يكي از ويژگي‌هاي اين سيستم است.
اتفاقيان درباره كارت هوشمند افزود: كارت هوشمند براي تمام اعضاي اتاق مشهد صادر شده است و اميدواريم بتوانيم با همكاري اتاق ايران، ‌وزارت بازرگاني و دستگاه‌هاي مرتبط از آن به نحو شايسته استفاده شود.
معاون امور فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگاني ايران درباره اهداف كلان طرح گفت: اتوماسيون فرآيند ارائه خدمات مرتبط با كارت،‌ راه‌اندازي سيستم مبتني بر وب به صورت آنلاين، تحليل اطلاعات داده‌هاي مربوط، افزايش رضايتمندي اعضا و ارتباط اعضا با اتاق‌ها، فرهنگ‌سازي و ترغيب فعالان اقتصادي به استفاده از فن‌آوري‌هاي جديد در حوزه تجارت الكترونيك و گسترش اطلاع‌رساني اقتصادي از جمله اهداف كارت‌هاي هوشمند اتاق بازرگاني به شمار مي‌آيند.
وي افزايش اعتماد متقابل بين اعضا به دليل شفافيت و اطلاع‌رساني را يكي از مزاياي طرح كارت‌هاي هوشمند دانست و اظهار داشت: ايجاد فضاي تعاملي، كمك به رشد اتاق‌ها، مديريت منابع مالي و سيستم يك پارچه‌سازي بين سازمان‌هاي توسعه تجارت،‌اتاق بازرگاني و اتاق تعاون از ديگر مزاياي اين طرح محسوب مي‌شود.
او شبكه اجتماعي فعالان اقتصادي، امكان تمديد كارت بدون نياز مراجعه حضوري، امكان ذخيره اطلاعات فرد و امنيت بالاي كارت از ديگر مزاياي طرح برشمرد.
در ادامه غلامحسين شافعي - رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن مشهد - گفت: پروژه كارت هوشمند براي اعضاي اتاق بازرگاني در عمل به اصلاح الگوي مصرف و بالا بردن بهره‌وري سازمان، كار بسيار قابل توجهي است و اميدواريم با اين كار اتاق بازرگاني جايگاه اصلي خود را پيدا كند.