ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نظرخواهی



MountainGnome
02-03-2010, 03:34
سلام
میخواستم نظرتونو درمورد توپولوژی این کار بگین
به نظر شما برای یه همچین کاری که زیاد جزییات نمیخواد خوبه؟

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Warden
02-03-2010, 11:53
:دی
نه خیلی باحاله :دی

ببین اصل توپولوژی ربط داره به انیمیت
ینی کسی که میخواد انیمیت کنه باید مدلی دستش باشه که
اگه حرکت صورتی داشت راحت بتونه فرم در بیاره


همین
کارت خوبه آفرین

aaeiria
02-03-2010, 11:53
سلام
چند ساعت روش کار کردی؟
از چه روشی برای ساختنش استفاده کردی؟
یه مقدار در موردش توضیح بده

MountainGnome
02-03-2010, 14:08
:دی
نه خیلی باحاله :دی

ببین اصل توپولوژی ربط داره به انیمیت
ینی کسی که میخواد انیمیت کنه باید مدلی دستش باشه که
اگه حرکت صورتی داشت راحت بتونه فرم در بیاره


همین
کارت خوبه آفرین
مرسی برای توضیحات :11:
فقط یه سوال دیگه اگه تو مدل یه اجو یه مسیر رو بره بعد تو خودش لوپ بشه اشکال داره؟؟؟



سلام
چند ساعت روش کار کردی؟
از چه روشی برای ساختنش استفاده کردی؟
یه مقدار در موردش توضیح بده
رو هم یه 12 13 ساعتی شد فکر کنم
با باکس ساختمش
یه عکس تو اینترنت پیدا کردم بعد چون ساده بود شروع کردم به ساختنش

tatuy
02-03-2010, 22:39
خوبه موفق باشی دوست عزیز.

Warden
03-03-2010, 10:58
مرسی برای توضیحات [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
فقط یه سوال دیگه اگه تو مدل یه اجو یه مسیر رو بره بعد تو خودش لوپ بشه اشکال داره؟؟؟


نه
ولی خب باید تو wireframe های کارای دیگه رو ببینی
بعدش
سعی کنی تا حد امکان مث اونا Edge loop کنی
:دی

aaeiria
03-03-2010, 18:44
به نظر من خیلی خوب تونستی بهش حس بدی
مخصوصا روی لب ها و دور چشم ها خیلی خوب کار کردی

MountainGnome
04-03-2010, 13:10
خوبه موفق باشی دوست عزیز.


به نظر من خیلی خوب تونستی بهش حس بدی
مخصوصا روی لب ها و دور چشم ها خیلی خوب کار کردی
خیلی ممنو
ن مرسی :10:


نه
ولی خب باید تو wireframe های کارای دیگه رو ببینی
بعدش
سعی کنی تا حد امکان مث اونا Edge loop کنی
:دی
بازم ممنون داش واردن :31:که راهنماییم کردی :10:
:11: