PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اینترنت در سال 2020



mahdishata
21-02-2010, 12:06
مرکز مطالعاتي و تحقيقاتي Pew Internet با انجام يک نظرسنجي جديد، نگرش کاربران به دنياي اينترنت در سال 2020 را مشخص کرد. از بين کساني که در اين نظرسنجي شرکت کردند، 76 درصد اظهار داشتند که افزايش دسترسي مردم به اينترنت و احتمالا افزايش دسترسي به خدمات گوگل موجب خواهد شد تا در سال 2020 مردم بهتر تصميم‌گيري کنند و در نهايت آگاهي و بينش آن‌ها نسبت به محيط پيرامون بيشتر شود.


در اين نظرسنجي که با عنوان "آينده اينترنت" و با کمک محققان دانشگاه ايلون(Elon) انجام شد، حدود 900 نفر از جمله استادان دانشگاه و مديران تجاري حضور داشتند. "لي ريني"(Lee Rainie) مدير مرکز تحقيقاتي Pew Internet اظهار داشت که در نظر دارد نتايج کلي حاصل از اين نظرسنجي را در کنفرانسي که طي هفته جاري در سانتياگو برگزار مي‌شود، اعلام کند.


پرسش‌هاي اين نظرسنجي با پاسخ‌هاي "بله" و "خير" در اختيار شرکت‌کنندگان قرار گرفت و در عين حال هر کدام از آن‌ها مي‌توانستند نظرات خود نسبت به هر سوال را به صورت تشريحي نيز بيان کنند.


مدير مرکز تحقيقاتي Pew Internet در مورد اين بررسي جديد اظهار داشت: «در سال 2020 ميلادي استفاده از اينترنت باعث خواهد شد تا فراست و دانايي کاربران بيش از گذشته به کار گرفته شود. مردم در اين سال قادر خواهند بود به طور بي‌‌سابقه به انواع اطلاعات دسترسي داشته باشند. با اين فرآيند، آن‌ها خواهند توانست تصميمات دقيق‌تر و هوشمندانه‌تري اتخاذ کنند. من فکر مي‌کنم با افزايش دسترسي مردم به اينترنت و پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته براي سال 2020، اين تصور که گفته مي‌شود گوگل کاربران را کندذهن مي‌کند، درست نباشد».

systemgroup.net