PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پایان همکاری‌های طولانی‌مدت سیسکو و HP



mahdishata
20-02-2010, 11:47
شرکت سيسکو(Cisco Systems) طي هفته گذشته به همکاري طولاني مدت خود با شرکت Hewlett-Packard پايان داد.


به دنبال افزايش رقابت‌هاي اين دو شرکت در حوزه سرورها و سيستم‌هاي شبکه‌اي، سيسکو سرانجام تصميم به قطع ارتباط قانوني خود با HP گرفت و اظهار داشت که از 31 آوريل اين تصميم را به طور کامل عملي خواهد کرد.


تصميم شرکت سيسکو به اين معني خواهد بود که HP از اين پس به اطلاعات اختصاصي رقيب جديد خود دسترسي نخواهد داشت. اگرچه HP همچنان مي‌تواند محصولات سيسکو را به مشتريان خود بفروشد، اما اين شرکت بزرگ کامپيوتري نمي‌تواند به صورت گسترده به فعاليت‌هاي خود در اين زمينه ادامه دهد.


"کيث گودوين"(Keith Goodwin) مدير "سازمان شرکاي جهاني" شرکت سيسکو اعلام کرد که همکاري با ديگر شرکت‌ها يکي از استراتژي‌هاي اصلي آن‌ها در جريان توسعه و نوآوري محسوب مي‌شود. اما سيسکو به‌دنبال بازبيني‌هاي خود براي ارتباط با HP دريافته است که در اين فرآيند تداخلاتي وجود دارد و مشکلاتي براي عرضه محصولات به مشتريان به وجود آمده است.


او در اين باره توضيح داد: «شرکت‌هايي که مجوز Certified Channel Partner را در اختيار مي‌گيرند تا يکي از شرکاي سيسکو باشند، مزاياي فراواني کسب مي‌کنند که از جمله اين مزايا مي‌توان به دسترسي به اطلاعات اختصاصي شرکت از جمله فرآيند توليد محصول و همچنين ميزان سودآوري در بخش همکاري با ديگر شرکت‌ها و ابداعات آن‌ها اشاره کرد. ارزيابي ارتباط ما با ديگر شرکت‌ها نشان داد که بيش از اين نمي‌توانيم به همکاري‌هاي خود با HP ادامه دهيم».

systemgroup.net