PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مشکل در نصب یک نرم افزار روی ویندوز XP SP2



kotlet110
19-02-2010, 15:25
با سلام خدمت همه دوستان و اساتید محترم.
خدمتتون عرض کنم برای من یه مشکل یکم عجیب در نصب یک برنامه بوجود آمده . میخواستم اگر کسی از دوستان میتونه منو راهنمایی کنه.
مشکل من از این قراره که یک برنامه هست به اسم OkMap که از سایت
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید به صورت رایگان قابل دانلوده . کار این برنامه اینه که میشه بوسیله اون با دستگاههای GPS ارتباط برقرار کرد و موقعیت مکانی خودتون رو بصورت realtime روی نقشه هایی که وارد برنامه میکنین مشاهده کنین و خیلی قلبلیتهای دیگه که اینجا جای بحثش نیست . توی صفحه دانلود این برنامه که برین میگه این برنامه برای نصب به Microsoft .NET Framework 3.5 احتیاج داره . منم به همین دلیل این پچ رو از سایت مایکروسافت گرفتم و روی سیستمم نصب کردم و سیستم رو هم ری استارت کردم ولی مشکل اینجاست با این که این پچ روی سیستم نصبه ولی وقتی میخوام این برنامه رو نصب کنم دوباره پیغام میده که باید Microsoft .NET Framework 3.5 روی سیستم نصب بشه و شروع میکنه به دانلود این برنامه از مایکروسافت . همونطور که میدونین حجم این برنامه زیاده( حدود 190مگ) بدلیل همین مشکل من تا حالا نتونستم این برنامه رو روی سیستمم نصب کنم . میخواستم بدونم آیا راهی وجود داره که به این برنامه شناسوند که این پچ روی سیستم نصبه و احتیاج به دانلود مجدد اون نیست یا نه؟

sefid par
20-02-2010, 16:38
خوب این OkMap برای اجرا به دات نت فریم ورک احتیاج داره! میخواید گولش بزنید؟؟؟؟؟؟
میتونید از بیرون بخرید. الان دیگه میتونید به راحتی نسخه 3.5 رو تهیه کنین. نسخه 3.5 sp1 ش هم اومده!

kotlet110
20-02-2010, 18:24
خوب این OkMap برای اجرا به دات نت فریم ورک احتیاج داره! میخواید گولش بزنید؟؟؟؟؟؟
میتونید از بیرون بخرید. الان دیگه میتونید به راحتی نسخه 3.5 رو تهیه کنین. نسخه 3.5 sp1 ش هم اومده!

منم میدونم احتیاج داره ! اگر درست خونده باشین گفتم که من اونو از سایت مایکروسافت گرفتم و روی سیستمم هم نصب کردم یعنی الان دات نت فریم ورک 3.5 روی سیستم نصبه . پس دیگه نباید اونو بخواد دوباره دانلود کنه ، درحالی که این کارو میکنه!!!

kotlet110
28-02-2010, 20:44
دیگه نمیخواد زحمت بکشین .حل شد!!!