PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : رادیو لینوکس اف ام بر روی خط رفت



satttanism
18-02-2010, 22:53
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

رادیو LinuxFM از امروز ۲۹ بهمن ۱۳۸۸ به همت جمعی از لینوکس نویسان وبلاگستان فارسی بر روی خط رفت . این رادیو هر هفته ۵ شنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ شب برای شنوندگان خود به مدت ۳ ساعت به صورت Streaming برنامه خواهد داشت و در بقیه روزهای هفته در هر زمان آخرین برنامه هفته ی گذشته و هفته های قبل آن برای دانلود در دسترس است .
در این رادیو وبلاگ نویسانی از جمله جادی (نویسنده وبلاگ کیبور آزاد) ٫ بردیا دانشور ( توسعه دهنده برنامه سیلیکون) ٫ مهدی مشتاقی ( مدیر تیم فارسی اوپن سوزه‌) ٫ بهروز شعبانی (از توسعه دهندگان پلتفرم StatusNet) , روزبه شفیعی (از توسعه دهندگان پروژه چاکرا گنو/لینوکس) ٫ علی گلشن ( از کاربران توزیع اسلکور) مهدی مقدم و چند تن از وبلاگ نویسان دیگر به رهبری فرید احمدیان ( مدیر گروه کاربران لینوکس زنجان) مشارکت دارند و سعی خواهند کرد با بالا بردن سطح کیفی و کمی برنامه های LinuxFM بیش از پیش کاربران فارسی زبان را به سمت و سوی استفاده از گنو/لینوکس و نرم افزارهای اوپن سورس و آزاد سوق دهند .


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
همچنین در وب سایت این رادیو اینگونه آمده است :
برنامه های رادیو لینوکس اف ام اکثرا برای اطلاع رسانی و خبرهای دنیای گنو / لینوکس و نرم افزارهای آزاد و مطالب تحلیلی و گزارش و مصاحبه است و به دلیل شنیداری بودن کمتر به مباحث آموزشی می پردازد . ولی از طرفی هر یک از برنامه سازان این رادیو وبلاگی دارند که اگر شما یکی از کاربران تازه کار هستید و می توانید مطالب آموزشی را از وبلاگ های آنها دنبال کنید . همچنین جامعه های کاربری لینوکسی و انجمن های گفتگو جای خوبی برای یادگیری و یافتن راه حل مشکلات شماست . در این رادیو شما صرفا نقطه نظرات و دیدگاه های وبلاگ نویسان را خواهید شنید و آنها وظیفه ای در قبال یادگیری و مطالب آموزشی برای شنوندگان و مخاطبین نخواهند داشت .
اگر از مشتاقان استفاده از گنو/لینوکس و برنامه های اوپن سورس هستید و یا تمایل دارید در این مورد بیشتر بدانید می توانید از لینک زیر به وب سایت رادیو لینوکس اف ام دسترسی داشته باشید و در هر زمان به LinuxFM گوش دهید.
آدرس وب سایت : LinuxFM.Com ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])

winbeta.net