PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سرویس پستچی ایرانسل برای اولین بار در دنیا



goldenm
17-02-2010, 19:59
این سرویس جدید ایرانسل، در مقایسه با خدمات ارائه شده مشابه توسط سایر اپراتورها در سطح جهان، منحصر به فرد و دارای مزایای بسیاری است و این امكان را به مشتركین خود می‌دهد تا بتوانند به سادگی و بدون نیاز به تنظیمات ویژه و با هر نوع گوشی تلفن همراه، نامه‌های الکترونیک شخصی و یا كاری خود را بر روی تلفن همراه به صورت خودكار دریافت.

آرش کریم بیگی گفت: شرکت ایرانسل در بازار ایران همیشه دارای خلاقیت های منحصر به فرد است و در هر دوره ای مژده ای برای مشترکان خود دارد.

وی افزود: سرویس پستچی ایرانسل نیز از این قبیل خدمات ایرانسل است که پس از راه اندازی سیستم GSM در سال 85 از چند ماه گذشته نیز پستچی ایرانسل هم بر روی آن شروع به کار کرد.

کریم بیگی با اشاره به روز های پایانی سال گفت: شرکت ایرانسل در اعیاد و مناسبت های مختلف سرویس های خدماتی متنوعی را به مشترکان خود معرفی می کند و در روزهای آینده نیز مشترکان منتظر خبرهای خوبی از ایرانسل باشند.

مدیر روابط عمومی ایرانسل با اشاره به سیستم وایمکس ایرانسل گفت: عرضه خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم از طریق وایمکس ایرانسل برای نخستین بار در شهر های اصفهان، اهواز، تبریز، تهران، شیراز، کرج و مشهد مقدس راه اندازی و عرضه آن آغاز شد.

کریم بیگی تصریح کرد : در حال حاضر گسترش سیستم وایمکس در شهرهای ذکر شده از عمده اهداف شرکت ایرانسل است.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید