PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : 40 درصد مردم آمریکا به خطوط پهن‌باند دسترسی ندارند



mahdishata
17-02-2010, 10:06
وزارت بازرگاني آمريکا با تاکيد بر مشاجرات سياست‌گذاران فناوري مبني بر دسترسي عموم مردم اين کشور به خطوط پهن‌باند اينترنتي اعلام کرد که در حال حاضر حدود 40 درصد آمريکايي‌ها به اينترنت پرسرعت دسترسي ندارند.


دفتر مرکزي "باراک اوباما"(Barack Obama) و کنگره آمريکا به اين نتيجه رسيده‌اند که دسترسي فراگير به خطوط پهن‌باند اينترنتي شاخصي براي توسعه اقتصادي، اشتغال‌زايي، رشد فرصت‌هاي تحصيلي و افزايش دسترسي مردم به خدمات پزشکي و بهداشتي در سراسر اين کشور محسوب مي‌شود.


"لري استريکلينگ"(Larry Strickling) مدير "سازمان ملي ارتباطات و اطلاعات"(NTIA) که بازوي عملياتي وزارت بازرگاني آمريکا محسوب مي‌شود، ضمن اشاره به آمار فوق اظهار داشت: «ما در موقعيتي قرار داريم که دسترسي به اينترنت پرسرعت نقش حياتي برايمان بازي مي‌کند و مي‌تواند به مردم امکان دهد تا در فعاليت تجاري روزانه و روابط اجتماعي خود به صورت موفق‌تر عمل کنند».


سازمان NTIA با همکاري "مرکز ارايه خدمات کاربردي روستايي" که بخشي از وزارت کشاورزي آمريکا است، قصد سرمايه‌گذاري 2/7 ميليارد دلاري براي افزايش دسترسي مردم اين کشور به خطوط پهن‌باند اينترنتي را دارند. بخش اعظم اين پول به ساخت شبکه‌هاي جديد در بخش‌هايي از آمريکا اختصاص خواهد يافت که به خطوط پرسرعت اينترنت دسترسي ندارند.


"کميسيون فدرال ارتباطات آمريکا"(FCC) قصد دارد در ماه آينده طرح پيشنهادي خود براي دسترسي جامع و همه‌گير مردم اين کشور به خطوط پهن‌باند را به کنگره ارايه دهد. در اين طرح پيشنهادي به گسترش خطوط تلفني در مناطق روستايي و دورافتاده آمريکا و همچنين گسترش خدمات بي‌سيم نيز اشاره شده است.


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

systemgroup.net

DJ POLESTAR
17-02-2010, 10:11
فکر کردن خیلی زرنگن:21: مردم ما در حال حاضر حدود 80 درصدش اصلا اینترنت ندارن، بعد اون 20 درصد هم 15 درصدش اینترنت دیال آپی یا همون نفتی یا زغالی خودمون دارن و 5 درصد هم اینترنت پرسرعت دارن که 2 درصدش مال شرکتهاست و 3درصد هم مال مردم که اونم با سرعت باور نکردنی 128:5:

PLAΨMID
17-02-2010, 13:38
40 درصد مردم آمریکا به خطوط پهن‌باند دسترسی ندارند
لابد اینجا ملت با اینترنت پرواز میکنن !!
دایل آپ با قیمت خدا تومن .

Electronic-Arts
17-02-2010, 13:55
60% ADSL دارن و 40% هم دیال آپ با سرعت 1مگ دارن:31: