PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : غلبه تلفن هاي هوشمند بر کامپيوترهاي شخصي



mahdishata
11-02-2010, 01:06
بر طبق تحقيقات صورت گرفته توسط شرکت تحقيقاتي Gartner، اين شرکت پيش بيني کرده است که در سال 2010 و سالهاي بعد ما درجهان آنلايني که تلفنهاي هوشمند براي ما به ارمغان خواهند آورد زندگي خواهيم کرد.
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران از CNET، عمده اين پيش بيني ها بر تغييرات بنيادي در موازنه قدرت و سيطره فناوري اطلاعات در جهان متمرکز است.بر طبق پيش بيني Gartner، شبکه هاي اجتماعي همچنان به گسترش خود ادامه خواهند داد تا جايي که فيس بوک هاب اصلي شبکه اجتماعي در سال 2012 خواهد بود.
تا سال 2013 ، تلفنهاي همراه به خاطر دسترسي آسان به فضاي وب و سهولت در جابجايي ، نسبت به کامپيوترهاي شخصي طرفداران بيشتري را جذب خود خواهند نمود .
آمار اين مرکز تحقيقاتي نشان مي دهد که جمع کلي PC ها يا همان کامپيوترهاي شخصي به 1.78 بيليون در طي سه سال خواهد رسيد در حاليکه شمار تلفنهاي هوشمند و تلفنهايي با قابليت وب از 1.82 بيليون يونيت و خواهد گذشت و اين سير صعودي همچنان ادامه خواهد يافت.اين سير صعودي، وب سايتها را مجبور به اصلاح و ارتقاء صفحاتشان مي نمايد به طوريکه جستجو و مشاهده آنها را از طريق کاربران گدجتهاي متحرک آسان نمايند.
و در نهايت اينکه اين پيش بيني ها حاکي از اين است که تا سال 2014، بيش از 3 بيليون نفر در جهان کارهاي بانکي و خريدهاي خود را از طريق آنلاين انجام خواهند داد و از پيشرفتهاي فناوري و رشدکارايي اينترنت در بازار سپاسگذار خواهند بود.

iritn.ir