PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مک بوک پرو جدید با پردازنده Core i۷ در راه است!



satttanism
09-02-2010, 18:33
شاید شما هم در چند روز گذشته خبر های مختلفی در وبلاگ های IT در مورد مدل جدید لپ تاپ اپل خوانده باشید. MacBookPro یی که بنابر شواهد ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) قرار است با یک هسته ۲.۶۶GHz i۷-۶۲۰M اینتل به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم DDR۳ به کاربران ارائه شود؛ هر چند که به نظر می رسد لپ تاپ های جدید، علاوه بر این امکانات، بتوانند قابلیت ۳G را هم در خود پشتیبانی کنند. اپل احتمالا قرار است تا با این کار، گل سر سبد لپ تاپ های خود را با آن ویژگی های بارز به رخ بقیه رقیبانش بکشد!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


آخرین باری که در مورد به روز رسانی مک بوک صحبت شده بود، به اکتبر سال گذشته بر می گردد اما این شرکت هیچ حرفی در مورد اعلام رسمی این قضیه نکرد و حدس و گمان ها بر این بود که اپل منتظر ارائه پردازنده های Arrandela ی اینتل است اما حالا اتفاقی دیگر افتاده است!


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


امروز سه شنبه است و فروشگاه اپل ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])، در سراسر جهان از دسترس خارج شده بنابراین شانس نسبتا خوبی است تا به زودی محصولات جدید اپل را مشاهده کنید و امیدوار باشید تا یکی از این محصولات، همان MacBookPro ۶.۱ باشد!

weblogina.com