mahdishata
07-02-2010, 09:26
يك شكايت گروهي كه در آن دل به عرضه لپتاپهاي معيوب متهم شده پس از لغو حكم قبلي توسط دادگاه تجديدنظر فدرال، دوباره به جريان ميافتد.
به گزارش سرويس فنآوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين شكايت ادعا شده كه دل لپتاپهاي معيوبي را بين ماه ژوييه 2004 و ژانويه 2005 توليد كرده و به فروش رسانده است.
يك دادگاه تجديدنظر در سانفرانسيسكو حكم دادگاه اوليه را كه در سال 2008 با مطرح شدن اين پرونده مخالفت كرده بود، لغو كرد و اكنون دل كه سومين سازنده بزرگ رايانههاي شخصي به شمار ميرود، بايد در برابر اتهامات از خود دفاع كند.
بنا بر ادعاي شاكيان، سه عيب داخلي در رايانههاي عرضه شده دل وجود داشت كه شامل خرابي نابههنگام منبع برق، خرابي مادربورد و عدم توانايي سيستم خنكسازي براي از بين بردن داغي بود.
اين عيبها در لپتاپهاي Inspiron 5160 و 1150 Inspiron دل وجود داشت و شاكيان براي آنها خواستار دريافت خسارت و پرداخت هزينه وكيلانشان توسط دل هستند.
isna.ir
به گزارش سرويس فنآوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين شكايت ادعا شده كه دل لپتاپهاي معيوبي را بين ماه ژوييه 2004 و ژانويه 2005 توليد كرده و به فروش رسانده است.
يك دادگاه تجديدنظر در سانفرانسيسكو حكم دادگاه اوليه را كه در سال 2008 با مطرح شدن اين پرونده مخالفت كرده بود، لغو كرد و اكنون دل كه سومين سازنده بزرگ رايانههاي شخصي به شمار ميرود، بايد در برابر اتهامات از خود دفاع كند.
بنا بر ادعاي شاكيان، سه عيب داخلي در رايانههاي عرضه شده دل وجود داشت كه شامل خرابي نابههنگام منبع برق، خرابي مادربورد و عدم توانايي سيستم خنكسازي براي از بين بردن داغي بود.
اين عيبها در لپتاپهاي Inspiron 5160 و 1150 Inspiron دل وجود داشت و شاكيان براي آنها خواستار دريافت خسارت و پرداخت هزينه وكيلانشان توسط دل هستند.
isna.ir