PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : رایانه لمسی MSI با قیمت ۵۰۰ دلار معرفی شد



satttanism
29-01-2010, 12:25
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]درست یک روز بعد از معرفی آی پد توسط اپل، کمپانی MSI نیز جزئیات محصول جدید خود را در سایت DigiTimes ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) اعلام کرد.
رایانه لمسی MSI که مبتنی بر سیستم عامل آندروید گوگل می باشد دارای قیمت پایه ۵۰۰ دلار است و سخنگوی MSI اذعان داشته است این دستگاه تمامی نیازهای مشتریان را برطرف خواهد ساخت.
به گفته MSI این رایانه لمسی، بر اساس نیاز بازار در مدل های مختلف عرضه خواهد شد. بدین معنی که حتی ممکن است MSI بزودی مدل های ارزان قیمت تر را نیز تولید نماید.
رایانه لمسی MSI مجهز به یک دوربین در قسمت جلوی خود است تا کاربران بتوانند ضمن گرفتن عکس و فیلم آنها را در اینترنت بین دوستانشان به اشتراک بگذارند. از دیگر جزئیات این Tablet PC می توان به صفحه نمایش ۱۰ اینچی و پردازنده گرافیکی Nvidia آن اشاره کرد.
به گفته MSI این رایانه لمسی در نیمه دوم سال ۲۰۱۰ روانه بازار می شود یعنی تقریباً همزمان با ورود اپل آی پد به بازار.

winbeta.net

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

Cleeev
29-01-2010, 12:30
خوب این 100 برابر بهتر از اونیه که Apple ساخته ولی ملت عین خوره میرن جنس Apple رو میخرن...!!!

mahdishata
29-01-2010, 12:54
با وجود اینا دیگه بساط نت بوک ها جمع میشه

Cleeev
29-01-2010, 12:59
با وجود اینا دیگه بساط نت بوک ها جمع میشه

آره بابا این سیستما خیلی بهتر از netbook ها هستن... نت بوکای فعلی به نظر من اصلاً جالب نیستن... یه سیستم کوچیک و کم قدرت و ارزون با صفحه کوچیک، خیلی جا داره گرفتن یه کیبردم روش چپوندن ولی با یه چنین سیستمایی با حذف کیبورد درواقع به نت بوک واقعی و کارا دست پیدا میکنیم...!

satttanism
16-05-2010, 11:18
همگی با تبلت‌ها آشنایی دارید. تبلت‌ها، گجت‌هایی هستند نسبتا کوچک، باریک، سبک و با قابلیت‌های بسیار. بعد از رونمایی اپل از آی‌‌پد، سایر شرکت‌ها به تکاپو افتادند تا در این عرصه دچار عقب ماندگی نباشند.
شرکت MSI هم با معرفی تبلت خود، وارد دنیای تبلت‌ها شد. نام این محصول MSI Slatebook است. این تبلت دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچی و لمسی می‌باشد. سیستم عامل این محصول ویندوز۷ و بر پایه‌ی پلاتفرم NVidia Tegra 2 می‌باشد. همچنین پردازنده‌ی آن اینتل اتم سری Zxx است. این تبلت به Wi-Fi و ۳G نیز مجهز شده است.


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
MSI Slatebook

قرار است این محصول با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار وارد بازار شود.

pariyana.com