PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : روبات جاروبرقی



satttanism
28-01-2010, 22:48
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
جاروبرقی کشیدن هر خانه وظیفه ای هست که حوصله می خواهد اما افرادی که حیوانات خانگی مانند گربه دارند علاوه بر این وظیفه باید موهای حیوانات خود را با برس از فرش جدا کنند که کاری بسیار کسل کننده است .
دستگاه جدیدی ساخته شده که نامش Pet Owner’s Robotic Vacuum است که یک روبات تمیز کننده هست و این کار را برای شما انجام می دهد و علاوه بر مو های چسبیده به فرش مواد ریز را هم از لابلای آن جدا می کند .
موتوری قوی برای مکش هوا دارد دو برس متفاوت زیر آن است که برای فرش های با پرز های بلند و کوتاه مناسب است دارای سنسوری جهت تشخیص مواد زاید است و همچنین باعث می شود که دیوار برخورد نکند و برای آن می توانید حتی ۲ دیوار مجازی را با اینفرارد نیز مشخص کنید تا محدوده ای که می خواهید تمیز شود توسط شما مشخص شود .
با هر بار شارژ تا ۳ اتاق معمولی را می تواند تمیز کند و قیمت آن ۳۱۹ دلار ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])است

persiancall.net

Guts
29-01-2010, 02:07
دستگاه جالبیه ولی چیز جدیدی نیست چندین ساله این دستگاه‌ها وجود داره که البته هر سال مدل کاملتری میاد، حتی چند سال پیش تو دانشگاه تهرانم یه مدل ساخته بودن فکر کنم که نمی‌دونم چیکارش کردن (احتمالاً به سرنوشت بقیه پروژه‌ها دچار شده). نکته مهم در مورد این دستگاه‌ها اینه که نباید جایی رو که یبار جارو کرده برگرده و دوباره جارو کنه، کلاً سیستم پیچیده‌ای دارن.