ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : هيولت پاكارد سرويس موسيقي راه‌اندازي مي‌كند



mahdishata
25-01-2010, 20:03
هيولت پاكارد كه بزرگ‌ترين سازنده رايانه جهان است به اميد سود بردن از علاقه رو به افزايش مصرف‌كنندگان نسبت به انواع جديد سرويس‌هاي دانلود موسيقي، سرويس موسيقي ديجيتالي را در بازارهاي كليدي اروپا راه‌اندازي مي‌كند.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرويس «موزيك استيشن» در 16 مدل از رايانه هاي ساخت هيولت پاكارد در انگليس، فرانسه، آلمان، ايتاليا، اسپانيا، سوئد، سوييس، هلند، بلژيك و اتريش از پيش نصب خواهد شد.

اين سرويس توسط شركت انگليسي Omnifone ساخته و اداره مي‌شود؛ هيولت پاكارد با همكاري Rhapsody سرويس مشابهي را در آمريكا عرضه مي‌كند.

مشتركان اين سرويس مي‌توانند به مدت 14 روز به رايگان از اين سرويس استفاده كنند و پس از اين مهلت هر ماه با پرداخت 10 يورو از اين سرويس بهره‌مند شده و 10 قطعه را نيز مي‌توانند نگه دارند.

طبق گزارش اخير گروه صنعتي تجاري IFPI، چنين سرويس‌هاي اشتراكي در رشد 12 درصد موسيقي ديجيتالي در سال ميلادي گذشته و رسيدن درآمد آن به 4.2 ميليارد دلار موثر بود.

بنا بر اظهار تحليلگران، هيولت پاكارد سال گذشته در اروپا، منطقه خاورميانه و آفريقا حدود 20 ميليون دستگاه رايانه شخصي به فروش رساند.

isna.ir