PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ورود تلويزيون‌هاي LCD سامسونگ به بازار آمريكا ممنوع مي‌شود



mahdishata
21-01-2010, 03:05
آی تی ایران - كميسيون تجارت بين‌المللي آمريكا در حال جلوگيري از ورود LCDهاي سامسونگ به بازار اين كشور است.

شارپ كه مدعي بود رقيب كره‌اي‌اش، سامسونگ امتياز مربوط به فناوري LCD شارپ را نقض كرده است شكايتي عليه سامسونگ به دادگاه تجارت بين‌المللي آمريكا تنظيم كرد و طي اين شكواييه مشخص شد سامسونگ از فناوري LCDهاي تحت ليسانس شارپ استفاده كرده است.

كميسيون تجارت بين‌المللي آمريكا پس از بررسي‌هاي لازمه سامسونگ را به تخلف از امتياز مربوط به فناوري LCD شارپ متهم كرد و بنابر اين رأي احتمالأ از ورود محصولات سامسونگ به مدت نا‌معيني به بازار آمريكا جلوگيري خواهد كرد.

شارپ در اين رابطه گفت: دادگاه ITC بي هيچ تناقضي از شارپ، محصولات و فناوري LCD اين شركت پشتيباني كرده و با دقت فراوان از تخلفات سامسونگ پرده برداشت.

سامسونگ كه با كسب 20 درصد از سهام فروش تلويزيون‌هاي LCD در آمريكا جايگاه دوم را از آن خود كرده بود بنابر رأي نهايي دادگاه ITC با تحريم و ممنوعيت ورود LCD هاي اين شركت به بازار آمريكا روبرو شد. از دست دادن بزرگترين بازار الكترونيكي مصرفي دنيا و سود سرشارش براي سامسونگ يكي از بد شانسي‌هاي اين شركت در سال جديد محسوب مي‌شود كه تأثير منفي آن در رتبه‌بندي شركت‌ها در ليست سهام فروش هر بازار نشان داده خواهد شد.

mani6606
21-01-2010, 07:25
از سامسونگ همچین عملی بعیده!!!