PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اشتراک رایگان شش ماهه مک آفی برای کاربران فیس بوک



mahdishata
15-01-2010, 10:45
فیس بوک و مک آفی همکاری جدیدی را آغاز کرده اند تا ۳۵۰ میلیون کاربر فیس بوک را از گزند بدافزارها مصون نگه دارند. اما اگر فکر کرده اید که این همکاری شما را کاملا ایمن نگه میدارد باید گفت که کمی تامل کنید.

شکی وجود ندارد که فیس بوک در مرحله ای نوآور و مثبت نسبت به محافظت از کاربران خود در برابر بدافزارها قدم مثبتی برداشته است. اما گمان می کنم این تنها یکی از روشهایی است که اعضای فیس بوک جهت حفاظت خود از حقه و دامهای بی شمار در دنیای مجازی، از جمله کلاهبرداری فیشینگ و اطلاعات شناسائی، استفاده می کنند.

اجازه دهید به معامله فیس بوک و مک آفی بپردازیم. توافق بین فیس بوک و مک آفی شامل دو مرحله امنیتی مهم است.

مرحله اول آن است که مک آفی به تمام کاربران فیس بوک بصورت رایگان شش ماه اشتراک بسته امنیتی اینترنتی خود را (همراه با قیمت تخفیف دار بعد از آنکه مدت شش ماه سپری شد) می دهد و البته معامله بدی برای مک آفی نیست.

مرحله دوم توافق فیس بوک با مک آفی جالب و خلاقانه است. در ماه ژوئیه فیس بوک یک سرویس سفارشی ایجاد کرد که اگر حساب کاربری شما توسط یک مخرب از طریق یک حمله فیشینگ تحت حمله قرار گرفت. درصورتیکه این سیستم امنیتی فعال باشد، مک آفی فعال شده و به شما پیشنهاد استفاده از یک برنامه رایگان اسکن و تعمیر مک آفی طی دفعات بعدی که به حساب فیس بوک خود وارد شوید، می دهد. فرض براین است، اگر حساب فیس بوک شما مورد حمله قرار گرفته است، کامپیوتر شما نیز ممکن است با بدافزارها مبتلا شده باشد.

به گزارش خبرنامه کامپیوتر و وب نقل از پی سی ورلد، برنامه اسکن و تعمیر مک افی تلاش خواهد کرد نسبت به شناسایی و حذف کد مخرب از کامپیوتر شما قبل از ورود به حساب کاربری فیس بوک تان اقدام کند.

به منظور دریافت اشتراک رایگان شش ماهه، به حساب فیس بوک خود وارد شوید، به صفحه McAfee Facebook بروید و بر روی Become a Fan کلیک کنید. هنگامی که شما از طرفداران سیستم شدید، قادر خواهید بود برای دانلود رایگان این نرم افزار با رفتن به قسمت “Protect Your PC” بروید که از شما خواسته می شود تا شماره کارت اعتباری تان را بدهید. فیس بوک می گوید کارت شما تا مدت شش ماه شارژ نخواهد شد (و شما می توانید قبل از این تاریخ، آنرا لغو کنید).


winbeta.net