PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : درخواست - یادگیری الکترونیک



.saa
05-01-2010, 16:44
سلام به شما دوستان جدید،من .saa هستم .امسال کلاس دوم دبیرستان رشته ریاضی را دارم پشت سر می گذارم و فوق العاده به الکترونیک علاقه دارم .
واقعیت اینکه یک سری مدارهایی تو ذهنم هست که می خوام خودم درستشون کنم.برای اینکه اطلاعات کافی به دست بیارم چند باری به کلاس هاس آموزش رباتیک رفتم و حتی تو اینترنت هم خیلی گشتم ولی اطلاعات لازم را نتوانستم به دست بیارم؛به همین خاطر دست به دامان شما دوستان عزیز شدم تا ازتون بخوام اگه کتابی تو بازار هست که با مطالعه ی اون آمادگی لازم برای طراحی مدار را به دست بیارم اون کتاب را به من معرفی کنید.
فقط دوستان من چیز زیادی از الکترونیک بلد نیستم.

pouya_83
06-01-2010, 12:50
دوست عزیز کتابهای زیادی در ارتباط با الکترونیک در بازار موجود است شما ابتدا می بایست قطعات الکترنیکی رو بشناسی بعد با مدارات آنها آشنا شوید کتب پروژه های الکترونیکی در 3جلد نیز مفیدند

.saa
07-01-2010, 12:50
pouya_83 ازت فوق العاده متشکرم فقط اگه می شه نام نویسنده ی این کتب را هم برام بنویس.
ممنونم

MehranVB
07-01-2010, 20:04
خوب توی این مقطع که هستی الکترونیک واست خیلی سنگینه، ولی کلاً کتابای پایه زیادی برای الکترونیک موجوده. اما اگه میخوای فهم راحتی داشته باشه، کتابایی که توی آموزشگاههای فنی حرفه ای تدریس میشه خیلی مناسبن و کتابای دانشگاهی پیشنهاد نمیشه (چون توی این کتابا فیزیک الکترونی تدریس میشه که فکر نکنم هیجی بفهمی ازش!)
کتاب "اصول الکترونیک" کتاب خوبیه، اسم انتشاراتش رو یادم نیست، فکر میکنم دیباگران تهران بود.
اگه خیلی پیشرفته تر میخوای کار کنی، کتاب میلمن هست که مرجع الکترونیک توی دانشگاها هست.
در ضمن اینو بگم که الکترونیک ارتباط زیادی با مدارات نداره و بیشتر حول دیود و ترانزیستور و IC و ... میچرخه...