awwex2007
03-01-2010, 09:30
سه شنبه، ۱ دیماه ۱۳۸۸ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ايتنا - محمد مبصری، قائممقام شرکت کامگارد دبی و مدیرعامل شرکت تجارت امن خاورمیانه اعلام کرد: «محصولات کسپرسکی همچنان در بازار ایران به عنوان پرفروشترین آنتیویروس مطرح هستند.»
بنا به گزارش موسسه دیدهبان آی تی، وی که هدایت شرکت تجارت امن را به عنوان دفتر ایران شرکت کامگارد بر عهده دارد با اعلام این خبر و در جریان گفتوگو با خبرنگاران در حاشیه نمایشگاه الکامپ 2009 تهران گفت: «رشد فروش کلیه محصولات کسپرسکی در کشور افزایش چشمگیری داشته به طوری که در حدود 67 درصد رشد را تا کنون در حجم فروش داشتهایم و پیشبینی میکنیم این عدد تا پایان سال جاری به بالاتر از 85 درصد برسد که بسیار موفقیتآمیز است.»
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص وجود نمایندگان متعدد فروش در ایران گفت: «با توجه به تغییر سیاستهای فروش کسپرسکی در کل جهان که مبتنی بر تمرکز بیشتر نمایندگان بر محصولات تخصصی بوده است، حوزه فروش محصولات خانگی، محصولات شرکتهای بزرگ و محصولات شرکتهای متوسط تفکیک شده است که این امر به توسعه بیشتر بازار و تمرکز نمایندگان بر ارائه خدمات پس از فروش بهتر کمک میکند.
در همین راستا هم اکنون شرکت کامگارد – تجارت امن وظیفه توزیع محصولات کسپرسکی برای شرکتهای کوچک و متوسط یا همان SMBها را بر عهده دارد که این تعریف شامل سازمانهایی با کمتر از 500 ایستگاه کاری میگردد. همچنین این شرکت ارائه نسخهای OEM یا نسخهای سفارشی یا از پیش نصب شده را نیز عهده داراست.»
مبصری در پاسخ به سئوالی در مورد تفکیک فروش محصولات کسپرسکی در ایران و ارتباط آن با رشد مذکور گفت: «طبیعتا" رشد در همه زمینهها بوده است و در همه حوزهها قابل قبول بوده است اما به عنوان نمونه میگویم که میزان فروش محصولات خانگی 2010 از زمان معرفی آن در ایران تا کنون که نزدیک به 4 ماه میشود، برابر با میزان کل فروش سال گذشته بوده است و همین امر توجه ویژه بازار به این محصول، خدمات آن، اطلاعرسانی آن و همه مواردی که برای کاربران اهمیت دارد را نشان میدهد و در مجموع نشان از موفقیت کانال فروش کسپرسکی در ایران دارد.»
قائم مقام شرکت کامگارد در پاسخ به سئوالی در مورد توجه به بازار نرمافزارها و علیالخصوص آنتیویروسهای موبایل گفت: «متاسفانه هنوز آنگونه که باید و شاید در بین عموم کاربران به مقوله امنیت تلفنهای همراه توجه نمیشود. ولی با توجه به ویژگیهای ممتازی که آنتیویروس کسپرسکی در این زمینه دارد و خصوصا" ویژگی ضدسرقت آن میتوان بر جلب نظر بازار امیدوار بود.» مبصری همچنین در مورد خصوصیات نسخه 2010 محصولات خانگی کسپرسکی که توجه زیادی را به خود جلب کرده است گفت: «نسخه جدید2010، مزایای سیستم پیشرفته پیشگیری از نفوذ (HIPS) را در ماژول کنترل برنامه ادغام میکند که ویروسهای ناشناس را از نظر امنیتی رتبهبندی میکند.
تکنولوژی منحصر به فرد Sandbox ارائه دهنده محیط اختصاصی امن در زمان اجرای نرمافزارها، از امکانات امنیتی نوآورانه کسپرسکی است که از اطلاعات میلیونها کاربر در سراسر دنیا برای پایین آوردن مدت زمان عکسالعمل در مواجهه با تهدیدات جدید و تنظیم مجدد پایگاه اطلاعاتی استفاده ميكند.» همچنین همه نرمافزارهای ناشناخته برای اطمینان از امنیت باید تحت آنالیز چند عاملی قرار بگیرند. در اینترنت سکوریتی 2010 کسپرسکی محیطی به مراتب امنتر ارائه شده، زیرا قابلیتهای Safe Run مبتنی بر تکنولوژی جدید Sand Box در این محصول ادغام شده است، قابلیتی که در محصولات امنیت اینترنتی منحصر به فرد است.
Safe Run به کاربر این امکان را میدهد که نرمافزار جدید را در یک محیط ایزوله شده اجرا نماید، و در نتیجه سیستم عامل را از همه تغییرات مخرب در امان نگاه دارد. آمار نشان میدهد که هکرها غالبا با بهرهبرداری از آسیبپذیری سیستم عامل و برنامههای مورد اعتماد به برنامههایی که از اینترنت استفاده میکنند حمله مینمایند.» در ادامه وی به برخی از خصوصیات نسخهای جدید محصولات شرکتی نیز اشاره کرد. وی با اعلام ارائه نسخه هشتم AdminKit کسپرسکی گفت: «ابزار Kaspersky Administration Kit 8.0 درحال حاضر شامل بيش از 40 كاركرد مختلف است كه برخي از آنها جديد بوده و بعضي ديگر بهبود يافته اند و به طور كامل در خدمت مديران شبكههايي هستند كه داراي تعداد زيادي ايستگاه كاري هستند كه در نقاط مختلف پراكنده بوده و داراي ساختاري پيچيده ميباشند.»
لطفا براي كسب اطلاعات بيشتر با روابط عمومي در ايران تماس بگيريد. موسسه ديدهبان آیتی، روابط عمومي كسپرسكي در ايران- تلفن: 88759524 – 22361659 - فكس: 88535875- همراه: 09195151165- پست الكترونيك: kaspersky@didehban.com
ايتنا - محمد مبصری، قائممقام شرکت کامگارد دبی و مدیرعامل شرکت تجارت امن خاورمیانه اعلام کرد: «محصولات کسپرسکی همچنان در بازار ایران به عنوان پرفروشترین آنتیویروس مطرح هستند.»
بنا به گزارش موسسه دیدهبان آی تی، وی که هدایت شرکت تجارت امن را به عنوان دفتر ایران شرکت کامگارد بر عهده دارد با اعلام این خبر و در جریان گفتوگو با خبرنگاران در حاشیه نمایشگاه الکامپ 2009 تهران گفت: «رشد فروش کلیه محصولات کسپرسکی در کشور افزایش چشمگیری داشته به طوری که در حدود 67 درصد رشد را تا کنون در حجم فروش داشتهایم و پیشبینی میکنیم این عدد تا پایان سال جاری به بالاتر از 85 درصد برسد که بسیار موفقیتآمیز است.»
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص وجود نمایندگان متعدد فروش در ایران گفت: «با توجه به تغییر سیاستهای فروش کسپرسکی در کل جهان که مبتنی بر تمرکز بیشتر نمایندگان بر محصولات تخصصی بوده است، حوزه فروش محصولات خانگی، محصولات شرکتهای بزرگ و محصولات شرکتهای متوسط تفکیک شده است که این امر به توسعه بیشتر بازار و تمرکز نمایندگان بر ارائه خدمات پس از فروش بهتر کمک میکند.
در همین راستا هم اکنون شرکت کامگارد – تجارت امن وظیفه توزیع محصولات کسپرسکی برای شرکتهای کوچک و متوسط یا همان SMBها را بر عهده دارد که این تعریف شامل سازمانهایی با کمتر از 500 ایستگاه کاری میگردد. همچنین این شرکت ارائه نسخهای OEM یا نسخهای سفارشی یا از پیش نصب شده را نیز عهده داراست.»
مبصری در پاسخ به سئوالی در مورد تفکیک فروش محصولات کسپرسکی در ایران و ارتباط آن با رشد مذکور گفت: «طبیعتا" رشد در همه زمینهها بوده است و در همه حوزهها قابل قبول بوده است اما به عنوان نمونه میگویم که میزان فروش محصولات خانگی 2010 از زمان معرفی آن در ایران تا کنون که نزدیک به 4 ماه میشود، برابر با میزان کل فروش سال گذشته بوده است و همین امر توجه ویژه بازار به این محصول، خدمات آن، اطلاعرسانی آن و همه مواردی که برای کاربران اهمیت دارد را نشان میدهد و در مجموع نشان از موفقیت کانال فروش کسپرسکی در ایران دارد.»
قائم مقام شرکت کامگارد در پاسخ به سئوالی در مورد توجه به بازار نرمافزارها و علیالخصوص آنتیویروسهای موبایل گفت: «متاسفانه هنوز آنگونه که باید و شاید در بین عموم کاربران به مقوله امنیت تلفنهای همراه توجه نمیشود. ولی با توجه به ویژگیهای ممتازی که آنتیویروس کسپرسکی در این زمینه دارد و خصوصا" ویژگی ضدسرقت آن میتوان بر جلب نظر بازار امیدوار بود.» مبصری همچنین در مورد خصوصیات نسخه 2010 محصولات خانگی کسپرسکی که توجه زیادی را به خود جلب کرده است گفت: «نسخه جدید2010، مزایای سیستم پیشرفته پیشگیری از نفوذ (HIPS) را در ماژول کنترل برنامه ادغام میکند که ویروسهای ناشناس را از نظر امنیتی رتبهبندی میکند.
تکنولوژی منحصر به فرد Sandbox ارائه دهنده محیط اختصاصی امن در زمان اجرای نرمافزارها، از امکانات امنیتی نوآورانه کسپرسکی است که از اطلاعات میلیونها کاربر در سراسر دنیا برای پایین آوردن مدت زمان عکسالعمل در مواجهه با تهدیدات جدید و تنظیم مجدد پایگاه اطلاعاتی استفاده ميكند.» همچنین همه نرمافزارهای ناشناخته برای اطمینان از امنیت باید تحت آنالیز چند عاملی قرار بگیرند. در اینترنت سکوریتی 2010 کسپرسکی محیطی به مراتب امنتر ارائه شده، زیرا قابلیتهای Safe Run مبتنی بر تکنولوژی جدید Sand Box در این محصول ادغام شده است، قابلیتی که در محصولات امنیت اینترنتی منحصر به فرد است.
Safe Run به کاربر این امکان را میدهد که نرمافزار جدید را در یک محیط ایزوله شده اجرا نماید، و در نتیجه سیستم عامل را از همه تغییرات مخرب در امان نگاه دارد. آمار نشان میدهد که هکرها غالبا با بهرهبرداری از آسیبپذیری سیستم عامل و برنامههای مورد اعتماد به برنامههایی که از اینترنت استفاده میکنند حمله مینمایند.» در ادامه وی به برخی از خصوصیات نسخهای جدید محصولات شرکتی نیز اشاره کرد. وی با اعلام ارائه نسخه هشتم AdminKit کسپرسکی گفت: «ابزار Kaspersky Administration Kit 8.0 درحال حاضر شامل بيش از 40 كاركرد مختلف است كه برخي از آنها جديد بوده و بعضي ديگر بهبود يافته اند و به طور كامل در خدمت مديران شبكههايي هستند كه داراي تعداد زيادي ايستگاه كاري هستند كه در نقاط مختلف پراكنده بوده و داراي ساختاري پيچيده ميباشند.»
لطفا براي كسب اطلاعات بيشتر با روابط عمومي در ايران تماس بگيريد. موسسه ديدهبان آیتی، روابط عمومي كسپرسكي در ايران- تلفن: 88759524 – 22361659 - فكس: 88535875- همراه: 09195151165- پست الكترونيك: kaspersky@didehban.com