PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : برنامه تلویزیونی IT نیمه دوم دی ماه روی آنتن می رود



wichidika
21-12-2009, 11:41
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
برنامه تلویزیونی IT نیمه دوم دی ماه روی آنتن می رود
موبنا- مدیر کاربردهای فناوری اطلاعات شرکت سروش رسانه گفت: تولید برنامه تلویزیونی IT توسط شرکت سروش رسانه و شبکه دو سیما آغاز شده و پخش آن از نیمه دوم دی ماه آغاز می شود.


محمدعلی کریمی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: این برنامه با هدف ارتقاء فرهنگ جامعه نسبت به مزیت های فناوری اطلاعات و کمک به کاربردی تر شدن IT در زندگی مردم ایران تولید و پخش می شود و درصدد است جای خالی فناوری اطلاعات و ارتباطات را در زندگی افراد جامعه پرکند.
وی افزود: قرار است برنامه تلویزیونی IT هفته ای یکبار از شبکه دو پخش شده و در صورت استقبال مخاطبان پخش آن به صورت روزانه ادامه یابد.
به گفته کریمی این برنامه رویکردی کاربردی دارد و همه شهروندان و هموطنان ، مخاطب آن به شمار می روند . در این برنامه به موضوع هایی چون بازی های رایانه ای ، بانکداری الکترونیک ، خدمات الکترونیکی دولت به مردم ، اپراتورهای تلفن همراه ، خدمات ارزش افزوده و بازار نرم افزار در کشور با هدف آشنایی بیشترمردم با ابعاد گوناگون این پدیده ها و نیز ضعف ها ، کمبودها و نگرانی های مصرف کنندگان در این زمینه ها پرداخته می شود.
این مقام مسوول در شرکت سروش رسانه گفت: جای چنین برنامه ای در سیما خالی است و امید می رود این شرکت و شبکه دو سیما بتوانند گام ارزنده ای در این حوزه بردارند.

mostafaeshghi
23-12-2009, 00:07
این برنامه رویکردی کاربردی دارد و همه شهروندان و هموطنان ، مخاطب آن به شمار می روند . در این برنامه به موضوع هایی چون بازی های رایانه ای ، بانکداری الکترونیک ، خدمات الکترونیکی دولت به مردم ، اپراتورهای تلفن همراه ، خدمات ارزش افزوده و بازار نرم افزار در کشور با هدف آشنایی بیشترمردم با ابعاد گوناگون این پدیده ها و نیز ضعف ها ، کمبودها و نگرانی های مصرف کنندگان در این زمینه ها پرداخته می شود.

خدایی جای این برنامه خیلی خالی بود !

شاید آمار بگیرند میبینند که چقدر میلیون ساعت وقت تلف میشه تو ایران به خاطر سیستم سنتی !

واقعا جاش خالی بود ولی حیف که دیر شده ! یعنی ماهی را هروقت از آب بگیرند تازه است ولی جدا زشته ...

بیخیال ما یکی بزنندمون هم حرف سیاسی نمیزنم!


امیدوارم مردم از وقتشون بهتر استفاده کنند و مهمتر افرادی مثل ما که حرفه ای هستیم برای تفهیم این قضیای به دیگران این همه وقتمون گرفته نشه :دی