PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ورود سيم کارت‌هاي بين المللي به کشور



wichidika
20-12-2009, 16:23
ورود سيم کارت‌هاي بين المللي به کشور



سيم کارت هاي بين المللي تلفن همراه با نام يونيورسال کارت بهمن امسال به تعداد نامحدود وارد بازار کشور مي شود.
به گزارش "ايران خبر"، مسئول طرح واردات و توزيع اين سيم کارت در ايران در نشستي با خبرنگاران گفت: اين سيم کارت در واقع ريز تراشه اي الکترونيکي است که به ميزان نياز بازار به قيمت 590 هزار و اعتبار نخستين رايگان 100 هزار ريال عرضه خواهد شد.
منوچهر فارسي افزود: اين سيم کارت با مشارکت چند شرکت خارجي و داخلي در کشور آلمان توليد مي شود.
وي گفت: اين سيم کارت در تمام انواع گوشي هاي تلفن همراه قابل استفاده و فقط براي استفاده در خارج از کشور و 5 قاره جهان طراحي شده است.
مسئول طرح واردات و توزيع اين سيم کارت در ايران با اشاره به هماهنگي با سازمان تنظيم مقررات راديويي و گمرک کشور براي واردات و عرضه اين سيم کارت افزود: خدمات گسترده و مستمري به دارندگان اين سيم کارت ارائه خواهد شد.

befermatooo
21-12-2009, 00:09
خوب تماس های این سیمکارتها رمزنگاری میشه ؟

Luxe
21-12-2009, 11:17
خوب مزایاش چیه؟شارژش از کجا تهیه میشه؟

wichidika
21-12-2009, 11:25
به نقل از تابناک:
ورود سيم کارت‌هاي بين المللي به بازار ايران
اين سيم کارت در تمام انواع گوشي هاي تلفن همراه قابل استفاده و فقط براي استفاده در خارج از کشور و 5 قاره جهان طراحي شده است .
سيم کارت هاي بين المللي تلفن همراه با نام " يونيورسال کارت " بهمن امسال به تعداد نامحدود وارد بازار کشور مي شود .

به گزارش واحد مرکزي خبر، منوچهر فارسي ، مسئول طرح واردات و توزيع اين سيم کارت در ايران در نشستي با خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت : اين سيم کارت در واقع ريز تراشه اي الکترونيکي است که به ميزان نياز بازار ، به قيمت 590 هزار و اعتبار نخستين رايگان 100 هزار ريال ، عرضه خواهد شد .

منوچهر فارسي افزود : اين سيم کارت با مشارکت چند شرکت خارجي و داخلي در کشور آلمان توليد مي شود .

وي گفت : اين سيم کارت در تمام انواع گوشي هاي تلفن همراه قابل استفاده و فقط براي استفاده در خارج از کشور و 5 قاره جهان طراحي شده است .

مسئول طرح واردات و توزيع اين سيم کارت در ايران با اشاره به هماهنگي با سازمان تنظيم مقررات راديويي و گمرک کشور براي واردات و عرضه اين سيم کارت افزود : خدمات گسترده و مستمري به دارندگان اين سيم کارت ارائه خواهد شد .

معاون اجرايي اين طرح نيز در جمع خبرنگاران با بيان اينکه اين سيم کارت در کشور سرويس دهي و تجهيزات مخابراتي ندارد گفت : صرفه جويي 95 درصدي در هزينه برقراري ارتباط ، ثابت بودن شماره و مشخص شدن آن پيش از خروج از کشور ، نداشتن هزينه دريافت مکالمه ، امکان استفاده از خدمات اپراتوري رايگان فارسي و قابليت شارژ اينترنتي با مراجعه به پورتال
برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید از مزيت هاي اين سيم کارت است .

شهروز فارسي به مثبت بودن آزمايش هاي چند ماهه اين سيم کارت با اعزام نمايندگاني به کشورهاي ژاپن ،‌ امارات متحده عربي ، ترکيه ، عربستان و برزيل اشاره کرد و افزود : امکان استفاده ازاين سيم کارت در کشورهاي فلسطين ، نيکاراگوئه ،‌ کنگو ، ونزوئلا و تيمور شرقي فراهم نشده است .

وي گفت : با استفاده از يونيورسال کارت بيشتر تماس ها از ايران به خارج برقرار خواهد شد که از اتلاف ارز جلوگيري مي کند و بر درآمد داخلي مي افزايد .

معاون اجراي طرح واردات و توزيع يونيور سال کارت در ايران گفت : در مرحله نخست اين سيم کارت در تهران و در محله دوم در تمام کشور توزيع و تلاش مي شود وبا جذب مشارکت هاي داخلي براي بومي سازي توليد آن ، درمحله سوم صادرات اين محصول به کشور هاي منطقه آغاز شود .

شهروز فارسي افزود : اين سيم کارت ها در دفاتر هواپيمايي ، درصورت همکاري در دفاتر امور مشترکان تلفن همراه و يا با ايجاد مراکزي مخصوص ، عرضه مي شود .

مدير اجرايي اين طرح نيز در جمع خبرنگاران از مکاتبه با اپراتور همراه اول براي بومي سازي اين محصول در کشور خبرداد و گفت : با ديگر اپراتورها نيز مذاکره خواهيم کرد .

مصطفي راسخ با اشاره به اينکه استفاده از رومينگ تلفن همراه براي اپراتورهاي داخلي هزينه زيادي دارد افزود : اپراتورها مايل به خروج سيم کارت هاي خود از کشور نيستند .

وي افزود :‌ اپراتور هاي تلفن همراه کشور در اجراي اين طرح که موجب حل شدن معضل رومينگ مي شود همکاري خوبي خواهند داشت .

شرکت فراز ماهور ايرانيان از سال 87 زيرنظر شرکت فراز ماهور که شرکتي تجاري و بازرگاني است آغاز بکار کرد .

اين شرکت مجري طرح واردات و توزيع يونيور سال کارت در ايران است و براي جذب همکاري اپراتورهاي داخلي و ارتباط آنها با جهان تلاش مي کند .

پس از جذب مشارکت هاي داخلي ، شرکتي واحد براي واردات ، توليد ، توزيع و صادرات اين سيم کارت در کشور تشکيل خواهد شد .