ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اولويت‌هاي تبليغات الكترونيكي سال 2010 اعلام شد



wichidika
18-12-2009, 23:41
تازه‌هاي وب و اينترنت؛
اولويت‌هاي تبليغات الكترونيكي سال 2010 اعلام شد
خبرگزاري فارس: شركت تحقيقاتي Nielsen بر اساس بررسي جديد خود روند توسعه بازار تبليغات و مهم‌ترين روش‌هاي تبليغاتي در سال 2010 را پيش‌بيني كرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش فارس به نقل از اينفورميشين‌ويك، اين شركت تحقيقاتي اظهار داشت كه مهم‌ترين روش تبليغاتي در سال آينده اقدامي خواهد بود كه بتواند قابليت‌هاي آنلاين و آفلاين در رفتارهاي كاربران براي خريد محصولات جديد را ادغام كند.
اين شركت اظهار داشت كه كاربران امروز با گزينه‌هاي فراواني براي پرداخت هزينه و خريد كالاي مورد نظر خود مواجه هستند و شركت‌هاي تبليغاتي مي‌كوشند نحوه برقراري تعامل بين مشتري و شركت توليدكننده را به خوبي برقرار كنند تا بتوان مشتري‌هاي بيشتري را به سمت شركت‌ها جذب كرد.
مهم‌ترين اولويت شركت‌هاي تبليغاتي براي سال 2010 ميلادي، بهينه‌سازي و همگرايي رسانه‌اي در جريان رفتارهاي كاربران در زمينه خريد محصولات جديد است. بيشتر مدل‌هاي جديد تبليغاتي كه در سال آتي مورد توجه قرار خواهند گرفت، وابستگي زيادي به گوشي‌هاي هوشمند دارند و بخش اصلي تمركز خود براي تبليغات را بر گوشي‌هاي هوشمند قرار داده‌اند.
در سال 2010 ميلادي نسل جديد تبليغات چندوجهي رسانه‌اي نيز در اختيار كاربران قرار خواهد گرفت و ميزان تبليغات در شبكه‌هاي اجتماعي و ارتباطي بيشتر خواهد شد.
كارشناسان پيش‌بيني كرده‌اند كه در اين سال شاهد روش‌هاي جالب و جذاب تبليغات و روش‌هاي جديد تعاملي آنلاين خواهيم بود.
مهم‌ترين مشكلي در كه در جريان تبليغات ويديويي و تلويزيوني وجود دارد، اين است كه كاربر نه تنها بايد به يك محصول ويژه علاقه‌مند شود، بلكه بايد تصميم‌گيري براي خريد اين محصول در دوره زماني مشخص را نيز انجام دهد.
در جريان تبليغات آنلاين اين مشكل تا اندازه‌اي مرتفع شده است و كاربر در فضاي تبليغات تعامل بيشتري برقرار مي‌كند.