PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : پرداخت ماهانه يك ميليون و200هزار تومان به دانشجويان نخبه رشته‌ برق



wichidika
15-12-2009, 01:38
در صورت طراحي پروژه‌هاي مدنظر وزارت ارتباطات؛
معاون آموزشي وزارت ارتباطات خبرداد:
پرداخت ماهانه يك ميليون و200هزار تومان به دانشجويان نخبه رشته‌ برق
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ])خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران


معاون آموزش پژوهش و امور بين‌الملل وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات از برنامه اين وزارتخانه براي حمايت از دانشجويان نخبه رشته‌هاي برق با گرايش مخابرات و الكترونيك و كامپيوتر خبر داد.
به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر اخوان بهابادي نفر اول چهارمين دوره المپياد علمي دانشجويي كشور در رشته مهندسي برق در مراسم تقدير از برگزيدگان المپياد علمي دانشجويي كشوربا ، گفت: احساس مي‌كنم تصحيح هدف‌گيري دانشجويان پس از گذراندن دوره كارشناسي و در واقع در دوره‌هاي بالاتر در كشور يك ضرورت است.

وي با تاكيد بر نياز به اصلاح پايان نامه‌هاي دانشجويان دوره دكترا، گفت:‌ از طرف وزارت اطلاعات و ارتباطات اعلام آمادگي مي‌كنيم كه براي دانشجويان نخبه رشته‌هاي برق با گرايش مخابرات و الكترونيك و كامپيوتر كه تزهاي خود را بر اساس پروژه‌هاي مدنظر وزارت ارتباطات تعريف كنند ماهانه يك ميليون و 200 هزار تومان حقوق پرداخت كنيم.
وي ادامه داد: البته به اين شرط كه پروژه‌هاي صنعتي كه تعريف مي‌شود بر روي آن كار شود، در همين راستا با يكي از دانشگاه‌ها نيز در حال مذاكره هستيم كه اين دسته از دانشجويان به صورت پيوسته از مقطع كارشناسي ارشد وارد دوره دكترا شوند.

همچنين در ادامه علي آرام رتبه دوم رشته مكانيك در دوره هفتم المپياد علمي دانشجويي با تاكيد بر اعتبار اين المپياد، اظهار كرد: يكي از مزاياي المپياد دانشجويي اين است كه برگزيدگان آن معمولا در رشته تخصصي خود فعاليت مي‌كنند و منشا خير و بركت مي‌شوند در حالي كه در المپياد دانش آموزي رشته‌هاي ديگر انتخاب و بعضا برگزيدگان آن در آن زمينه‌اي كه استعداد دارند فعاليت خود را ادامه نمي‌دهند و اين موضوع شايد يك فرصت سوزي باشد.
انتهاي پيام

joe_satriani
15-12-2009, 16:25
خوب خدارو شکر به دانشجویان نخبه نیز یه نیم نگاهی شدد

The Dreadnaught
16-12-2009, 00:51
چنان از یک میلیون و دویست هزار تومان صحبت میکنند که انگار با شرایط و تورم فعلی جامعه پول خیلی زیادی هست !

کسی که از لحاظ علمی در سطح بالایی هست خیلی بیشتر از اینها میتونه درآمد داشته باشه و کوچکترین نیازی به پول اینها ( آن هم با این شرط و شروط ) نداره .

بسیاری از این نخبگان به دلایلی به غیر از صرفا مسائل مالی این مملکت رو ترک میکنند .

AAKOJ
16-12-2009, 01:29
آره جونت یک میلیون اووووووووووووووووووو حالا 200 تشو حساب نمیکنم
ببینید کی گفته : معاون آموزش پژوهش و امور بين‌الملل وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات
رئیس جمهور دستور میدهبرای دانشجویان وام شهریه بدن نمیدن چه برسه که چنین افرادی اونم برای یک گرایش خاص یک میلیون از کیسه خلیفه ببخشند . محاله آقا ...
در ضمن حق هر داشنجوی نخبه و یا در کل هر داشنجویی است که از امکانات مادی و معنوی نهایت استفاده را کند

Rastin.
16-12-2009, 10:59
بسیار حرکت مثبت و پسندیده ای است!!! :whistle:
_____________
پ.ن: آقا بخش اخبار چی شد؟؟؟؟ [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

_LOVE_CODER_
17-12-2009, 19:47
اخه نخبه برق اونم مقطع دکترا اونم طرح های که بهشون دیکته میشه با هزار اما اگر فقط یک میلیون ؟؟؟!!
این بنده خدا بره اونر اب که .......

Ali_tk
22-12-2009, 15:23
چنان از یک میلیون و دویست هزار تومان صحبت میکنند که انگار با شرایط و تورم فعلی جامعه پول خیلی زیادی هست !

کسی که از لحاظ علمی در سطح بالایی هست خیلی بیشتر از اینها میتونه درآمد داشته باشه و کوچکترین نیازی به پول اینها ( آن هم با این شرط و شروط ) نداره .

بسیاری از این نخبگان به دلایلی به غیر از صرفا مسائل مالی این مملکت رو ترک میکنند .

به نظرم اشتباه میکنید. اکثر نخبگان به دلیل مسایل مالی مملکت رو ترک میکنند.

Guts
22-12-2009, 20:20
به نظرم اشتباه میکنید. اکثر نخبگان به دلیل مسایل مالی مملکت رو ترک میکنند.
یکی از مسائل این هست ولی بدون شک این تنها مسئله نیست، بزرگترین مسئله برای یه نخبه اینه که امید با آینده داشته باشه و بدونه که میتونه یه کاری انجام بده. بدون امید و یک نمای واضح هیچ جایی وجود نداره برای یک نخبه. من یکی از دوستای خیلی نزدیکم رتبه تک رقمی فوق سخت‌افزار و خیلی فرد قویه من خودم خیلی چیز ازش یاد میگیرم، الان پذیرش گرفته داره میره کانادا اتفاقاً خیلی آدم خداشناس و وطن دوستی هم هست خیلی بیشتر از من، تنها دلیلم که داره به خاطر مسائلیه که همه ازش با خبریم و امید به آینده خودش البته میگه برمیگرده ولی من بعید میدونم دیگه برگرده مشکل مالی هم نداره باباش خیلی وضعش خوبه.