PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مخابرات به مشترکان اینترنت پرسرعت بدهکار است



satttanism
08-12-2009, 20:56
معاون سازمان تنظیم مقررات با بیان اینکه مصوبه کاهش تعرفه سیم مسی از سه هزار به هزار تومان برای اجرا ابلاغ شده است، گفت: با این مصوبه کاربران اینترنت پرسرعت که از سال گذشته مبلغ سه هزار تومان بابت آبونمان این سرویس پرداخت می‌کردند بستانکار شرکت مخابرات می‌شوند.


حسن رضوانی در گفت وگو با موبنا در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه فوق در زمان حاضر توسط شرکت‌های مخابراتی اجرا می‌شود، اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات این مصوبه را ابلاغ کرده و لازم الاجرا است.

وی گفت: به دلیل تاخیر دو ساله اجرای این مصوبه، شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت از شرکت‌های مخابرات استانی مبالغی بستانکار هستند که تسویه حساب خواهد شد. رضوانی با بیان اینکه مشترکان بابت دریافت هزینه اضافی از سرویس اینترنت پرسرعت، بستانکار مخابرات می‌شوند، گفت: این بستانکاری در قبوض آینده مشترکان این سرویس لحاظ خواهد شد.

به گزارش موبنا تا قبل از شهریور ماه امسال مبلغ سه هزار تومان از پولی که کاربران اینترنت پرسرعت ماهانه بابت خط اینترنت خود پرداخت می‌کردند به آبونمان مخابرات اختصاص داشت و مخابرات از تمام کاربران اینترنت پرسرعت ماهیانه سه هزار تومان پول بابت تعرفه خدمات اینترنت دریافت می‌کرد. اما طبق اخبار منتشره مشخص شد این تعرفه دو سال پیش توسط سازمان تنظیم مقررات از سه هزار تومان به هزار تومان کاهش پیدا کرد. اما مخابرات با نادیده گرفتن این مصوبه همچنان ماهیانه دو هزار تومان بیشتر از کاربران اینترنت پرسرعت ایران پول آبونمان دریافت می‌کرد.

شکایات شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت (PAPها) برای کاهش این تعرفه باعث شد سازمان تنظیم مقررات بار دیگر این مصوبه را ابلاغ کند. طبق برآوردهای انجام شده به نظر می‌رسد در عرض این دو سال هر کاربر اینترنت پرسرعت حدود 50 هزار تومان پول اضافی به مخابرات پرداخت کرده که در صورت وجود 500 هزار مشترک اینترنت پرسرعت در کشور – طبق آمارهای غیررسمی – مخابرات یک میلیارد تومان در ماه و در عرض این دو سال رقمی بالغ بر 25 میلیارد تومان از مشترکان هزینه اضافی بابت آبونمان دریافت کرده است.


itna.ir

Leyth
08-12-2009, 22:29
دلیل اینکه قبض تلفن چند وقته نیومده اینه؟:19:

AAKOJ
09-12-2009, 01:23
آره جونت ... کلاهبردارترین شرکت تو کل کهکشان راه شیری مخابرات ایرانه مطمئن باشید ...!!!!

mahpesar
09-12-2009, 02:55
چه بخور بخوریه.......!

شاهزاده خانوم
09-12-2009, 04:20
برای ما 370 هزار تومان پول تلفن اومده حالا از کجا نمیدونم حالا داشته باشین خونه ما کسی با تلفن حرف نمیزنه:دی

بابا بخور بخوری راه انداختند اون سرش ناپیدا

شاهزاده خانوم
09-12-2009, 04:20
برای ما 370 هزار تومان پول تلفن اومده حالا از کجا نمیدونم حالا داشته باشین خونه ما کسی با تلفن حرف نمیزنه:دی

بابا بخور بخوری راه انداختند اون سرش ناپیدا

AAKOJ
16-12-2009, 01:32
چه بخور بخوریه.......!
در تائید بگم که قضیه این مخابرات عین تاریخ است !!!!! یعنی بعد از 200 سال معلوم میشه که کی درست بود و کی غلط

sia-saketi
16-12-2009, 02:57
الان دقیقاً منظورتون از واژه ی پرسرعت کدوم سرعت هست؟؟؟!! چون همینی که به این اسم میدن اسماً پرسرعته!

xxa
17-12-2009, 00:02
خب مثل اینکه روز امتحان میشه یه مراقب پپه گیرتون بیوفته شما تا میتونید تقلب میکنید حالا کار اینا هم اینطوری شده

ملت رو پپه فرض کردن

Hamid110
17-12-2009, 03:38
همانطور که عزیزان گفتند سود آورترین شرکت . . شرکت مخابراته . .

کسایی هم میرن مخابرات استخدام میشوند .. حقوق خوبی دریافت میکنند

به امید روزی که سرعت اینترنت کشور بره بالای 1 مگ . .

باید سرعت بالای 1 مگ رو تجربه کنید که بفهمید چیه . .

من خودم با اینترنت 2 مگ کار کردم . . اصلا این چه ربطی به بحث داشت . .:5:

ghahremanimehdi
17-12-2009, 04:26
ای بابا. دهان آدم رو باز میکنید. میخواستم یه چیزی بنویسم ترسیدم بحث س ی ا س ی بشه ، یه اخطار هم بگیرم.

wichidika
22-12-2009, 15:23
مدير عامل شركت مخابرات در گفت‌وگو با فارس:
وجوه اضافه اخذ شده از مشتركان اينترنت پرسرعت مسترد مي‌شود
خبرگزاري فارس: مدير عامل شركت مخابرات ايران تاكيد كرد: مابه‌التفاوت قيمت سيم مسي به مشتركان اينترنت پرسرعت پرداخت مي‌شود و مشتركان از اين بابت نگران نباشند.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

صابر فيضي در گفت و گو با خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس اظهار داشت: شركت مخابرات از شركت‌هاي ارائه كننده خدمات اينترنت پرسرعت (PAP) خواسته است تا مدارك خود را به شركت مخابرات ارائه كنند.
وي ادامه داد: پس از آنكه شركت‌هاي PAP مدارك خود را مبني بر اينكه بابت هزينه اجاره سيم مسي از مشتركان خود چه مقدار اخذ نموده‌اند به مخابرات ارائه كنند، مخابرات بر اساس مدارك، ما به تفاوت قيمت آبونمان سيم مسي را محاسبه و پرداخت مي‌كند.
مدير عامل شركت مخابرات ايران با تكذيب رقم 25 ميليارد تومان اعلام شده به عنوان بدهي مخابرات به مردم گفت: اين رقم صحت ندارد و رقم حقيقي رقم كمي است كه از شركت‌هاي PAP نيز خواسته شده مدارك خود را براي بازگرداندن اين رقم ارسال كنند.
وي ادامه داد: به دليل اينكه هنوز مدارك مستندي ارائه نشده، ميزان تاييد شده‌ و دقيق اين مبلغ نيز مشخص نيست.
به گزارش فارس، در اواخر سال 86 با مطرح شدن مسئله كاهش قيمت اينترنت، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي هزينه آبونمان سيم مسي را از 3 به هزار تومان كاهش داد.
بنابراين گزارش، اين مصوبه با تاخير دوساله از سوي شركت‌هاي مخابرات به اجرا در آمد و در فاصله زماني اين دوسال همان مبلغ 3 هزار تومان از سوي شركت‌هاي PAP به مخابرات پرداخت مي‌شد كه سرانجام در سال 88 اين مصوبه با دستور وزير و ابلاغ رگولاتوري اجرا گرديد.
براساس اين گزارش، اين مسئله كه تكليف اين بدهي چه مي‌شود و آيا به مشتركان اينترنت پرسرعت بازگردانده خواهد شد يا نه، سوالي است كه براي قريب به اتفاق مشتركان اينترنت پرسرعت ايجاد شده است.

online_amin
23-12-2009, 13:19
این یعنی چی؟

وجوه اضافه اخذ شده از مشتركان اينترنت پرسرعت مسترد مي‌شود

این یعنی چی؟

براساس اين گزارش، اين مسئله كه تكليف اين بدهي چه مي‌شود و آيا به مشتركان اينترنت پرسرعت بازگردانده خواهد شد يا نه، سوالي است كه براي قريب به اتفاق مشتركان اينترنت پرسرعت ايجاد شده است.

خودش (خبرنگار) اون بالا نوشته مسترد میشود اما پایین نوشته تکلیف چی میشود. تناقض.

satttanism
23-12-2009, 22:32
شركت مخابرات ايران بزودي وجوه اضافه پرداخت شده مشتركان اينترنت پرسرعت را به آنها عرضه خواهد كرد.

دكتر داوود زارعيان مدير روابط عمومي شركت مخابرات ايران در گفت‌وگو با ايلنا ضمن تاييد مسترد كردن وجوه اضافه اخذ شده ازمشتركان اينترنت پرسرعت اظهارداشت: در يك دوره زماني ( اواخر سال 84) قيمت سيم‌مسي اينترنت پرسرعت از هزار تومان به دو هزار تومان افزايش يافت، در شهريور سال جاري قوانين و تعرفه اينترنت ADSL ( اينترنت پرسرعت) اصلاح شد كه بنابرقوانين جديد بهاي سيم‌مسي به همان ميزان قبل كاهش پيدا كرد.
وي افزود: مخابرات در جهت رفاه حال مشتركان خود تصميم گرفت كه اين وجوه اضافه را به مشتركان پرداخت كند.
زارعيان خاطر نشان كرد: تنها مشتركان سال 84 تاكنون مي‌توانند اين وجوه را دريافت كنند كه برطبق محاسبات انجام شده به ازاي هر ماه هزار تومان به مشتركان ارائه خواهد شد.


ictna.ir

ghahremanimehdi
23-12-2009, 22:42
ما که آخر نفهمیدیم داستان از چه قراره.