PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : کارگاه مهارت های شنیداری و فیلم



mohammad.clergyman
25-11-2009, 23:54
به نام خداوند بخشنده ی مهربان

کارگاه مهارت های شنیداری و فیلم

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]




بعد از تجربه ی موفقیت آمیز دوره ی آموزشی گرامر دربخش گروه های اجتماعی سایت پی سی ورلد و همچنین listening workshop بخش زبان، بر آن شدیم که دو کارگاه عملی متفاوت را تحت عنوان" کارگاه فیلم" و "کارگاه مهارت های مقدماتی شنیداری" تاسیس کنیم. شرکت در این دوکارگاه همانند فعالیت های گذشته کاملا رایگان بوده و برای عموم علاقه مندان بلامانع است.


کارگاه مهارت های مقدماتی شنیداری در زبان انگلیسی


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این کارگاه برای عزیزانی در نظر گرفته شده که می خواهند قدرت شنیداری خود را در زبان انگلیسی تقویت کنند. این ورک شاپ همچنین نقش کمک آموزشی برای کسانی دارد که هم اکنون در آموزشگاه های مکالمه زبان انگلیسی در سطح مقدماتی تحصیل می کنند.

مزایای دوره

از ویژگی های بارز این دوره این است که وقت زیادی را از شما نمی گیرد. یعنی شما برای یک تمرین روزانه listening حد اکثر به 15 دقیقه زمان نیازمند هستید. همچنین هر هفته اصطلاحات مفید آن درس به همراه مثال و تمرین ارائه می شود که می تواند نقش مفیدی دربیشرفت مکالمه ی شما داشته باشد. همچنین در کنار Listening با یاری خداوند قصد داریم بخش هایی را هم برای Free Discussion در نظر بگیریم که دوستان بتوانند تا اندازه ای روی مهارت Speaking هم کار کنند.

شیوه ی کار

شیوه ی تمرین درآینده شاید کمی متفاوت تر از حالا باشد و احتمال دارد که به شیوه های آموزش و تمرین آنلاین رو آوریم. ولی تجربه نشان می دهد که شیوه ی تمرین آفلاین اگر همراه با مدیریت مناسب و تعهد دانشجویان باشد می تواند بسیار مفید باشد. تمرین لیسنینگ به صورت روزانه هست و هر روز دانشجویان یک قسمت از Homework را انجام می دهند و همانند دوره ی گرامر آن را به بنده ارسال می کنند.
برای این کارگاه Basic tactics for listening در نظر گرفته شده است.



کارگاه فیلم


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

این ورک شا پ برای عزیزانی درنظر گرفته شده که زبان خود را در سطح متوسط ارزیابی می کنند. و یا به عبارتی دیگر در کلاسهای مقدماتی زبان شرکت کرده اند. در این کارگاه بیشتر سعی می شود که بر روی
Contractions تاکید شود.

توضیحات

شیوه ی کار در این دوره همانند شیوه کار در دوره ی مقدماتی است که در بالا توضیح داده شد ولی با این تفاوت که انتظار می رود که دانشجویان روزی 30 دقیقه به Listening اختصاص بدهند. فیلمی که برای این کارگاه در نظر گرفته شده سریال Lost می باشد که نه تنها جذاب است بلکه برای آموزش اصطلاحات زبان و تمرین مهارت های شنیداری بسیار مناسب است. شما می توانید سریال Lost را از فروشگاه های مختلف اینترنتی خریده و یا دانلود کنید. اصطلاحات مفید این سریال به صورت هفتگی همراه با مثال و ترجمه فارسی
به دانشجویان ارائه می شود. همچنین قصد داریم کرسی نظریه بردازی هم برای این سریال تشکیل بدهیم.


دعوت به همکاری

از عموم دوستانی که فکر می کنند به شیوه های مختلف می توانند در این امر به بنده کمک کنند دعوت به عمل می آورم . در شرایط حاضر نیاز شدیدی به یک گرافیست و یا یک فتوشاپ کار احساس می کنم
تا با کمک ایشون بتوانم مطالب را در قالب گرافیکی زیبا به عزیزان ارائه دهم.


سخن پایانی


همانطور که می دانید مهارت شنیداری زبان نیاز مبرمی به تمرین و ممارست دارد. حتی در بیشتر موارد Listening های کلاسهای مکالمه کافی نیست و شما بعد از فارغ التحصیل شدن خلل آن را احساس می کنید.
بس یک تمرین ارگانیزه شده ی Listening می تواند برای شما خیلی مفید واقع شود. نقش استاد را در نظام آموزشی مدرن به یک دستیار یادگیری تعبیر می کنند که فقط نقش مدیریت و راهنمایی شخص دانش پژوه را بر عهده دارد. پس تعهد و مقید بودن شما در امر یادگیری از همه چیز مهم تر است. در دوره های قبلی مشکل جدی با اشخاص دانشجونما داشتیم، لطفا اگر وقت و حوصله و یا همت تمرین را ندارید، اعلام آمادگی نکنید.

اعلام آمادگی و ثبت نام فقط از طریق پیام خصوصی

به علت جلوگیری از Spam ، لطفا هرگونه سوال و درخواستی دارید از طریق بیام خصوصی مطرح بفرمایید. همچنین برای کسانی که درخواست بدهند نمونه ی کار ارسال خواهد شد.

توفیق خود را در این امر از باری تعالی خواستاریم.

sheila_n
12-12-2009, 03:19
من می خواهم در این کارگاه نام نویسی کنم باید چه کار کنم؟

sina1415
12-12-2009, 11:33
گفته شده که ...................با پیغام خصوصی ...............به mohammad.clergyman
]

moji_golpesar
16-12-2009, 16:45
سلام دوست عزیزی که فرمودید با پیام خصوصی این اوّلین پست ایشون (و همچنین بنده ) است و تا 10 نشه نمیشه پیام خصوصی فرستاد.

mohammad.clergyman
17-12-2009, 12:16
پیام خصوصی براتون فرستاده شد، لطفا بخونید...

ضمنا آخرین مهلت ثبت نام تا جمعه مصادف با اولین روز ماه محرم .. 26 آذر