PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : مجلس نيروي متخصص براي تشکيل کميسيون فناوري اطلاعات ندارد



wichidika
22-11-2009, 13:08
ختصاصي/ نماينده مجلس:
مجلس نيروي متخصص براي تشکيل کميسيون فناوري اطلاعات ندارد[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: پيشنهاد تشکيل کميسيون مستقل فناوري اطلاعات، نظر فعالان حوزه فناوري اطلاعات است، ولي نيروي متخصص کافي براي تشکيل آن در مجلس نداريم.

"علي مطهري" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: تشکيل کميسيون مستقل فناوري اطلاعات در مجلس ضروري است ولي از نظر نيروي بالقوه در مجلس مشکل داريم و نيروي کافي در مجلس و در بين نمايندگان در اين زمينه کم است.
وي افزود: افرادي هم که در بين نمايندگان مجلس در زمينه فناوري اطلاعات سر رشته دارند
، در کميسيون هاي ديگر درگير هستند و براي تشکيل کميسيون مستقل فناوري اطلاعات، بايد نمايندگاني از کميسيون ها استعفا و به کميسيون جديد بيايند.
مطهري گفت: متاسفانه فناوري اطلاعات در کشور و در وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات مورد غفلت قرار گرفته و با وجود اهميت اين حوزه در حل بسياري از مشکلات کشور، در مجلس کميسيون مستقلي در اين زمينه فعاليت ندارد.
نماينده مردم شبستر در مجلس اظهار داشت: توسعه فناوري اطلاعات يک ضرورت اجتناب ناپذير است ولي به دليل کم توجهي به اين حوزه شاهد تحقق نيافتن اهداف برنامه چهارم توسعه در زمينه ايجاد دولت الکترونيک هستيم.
اقتصام ** 1579 **