ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تنها2200 نفر از خدمات الکترونيکي مخابرات استان تهران استفاده مي کنند



wichidika
18-11-2009, 22:03
تنها2200 نفر از خدمات الکترونيکي مخابرات استان تهران استفاده مي کنند

کارشناس مسئول سيستم هاي اطلاعات مديريتي مخابرات استان تهران گفت : 2200 نفر از خدمات الکترونيکي استفاده مي کنند.
طاهره تقوي در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزي خبر با بيان اين که خدمات الکترونيک مخابرات استان تهران شامل درخواست قطع و وصل تلفن، درخواست اعلام شماره تلفن به 118، درخواست حذف شماره تلفن از 118 ، سرويس هاي ويژه سوئيچ ، قطع سرويس هاي ويژه ، کشف مزاحم ، باز کردن صفر دوم ، بستن صفر دوم، تعويض شماره و بررسي امکانات تغيير مکان است، افزود: از دو هفته گذشته، دريافت ريز مکالمات به صورت الکترونيکي نيز به اين سرويس ها افزوده شده است.
وي گفت : افرادي که در گذشته خدمات اينترنتي از شرکت مخابرات استان تهران درخواست و فرم عضويت پر کردند و احراز هويت شده بودند، مي توانند از اين سرويس استفاده کنند.
خانم تقوي با اشاره به اين که افراد عضو مي توانند ريز مکالمات را بر اساس شماره مخاطب، بهاي مکالمه و يا تلفن خاص دريافت کنند، افزود: در صورت وجود مشکل در ريز مکالمات، افراد بايد به مراکز خود مراجعه کنند.
مسئول خدمات الکترونيک شرکت مخابرات استان تهران گفت: متقاضيان جديد براي دريافت ريز مکالمات به صورت الکترونيک مي توانند از طريق پايگاه اينترنتي [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) نام نويسي کنند.
وي با بيان اينکه سرويس دريافت ريز مکالمات به صورت الکترونيکي شامل ريز مکالمات بين شهري ، تلفن همراه و خارج از کشور است گفت: اين اقدام علاوه بر آگاهي مشترکان از مکالمات خود، از مراجعه به مراکز مخابرات جلوگيري و در وقت و هزينه نيز صرف جويي مي شود.
خانم تقوي افزود : مشترکاني که در گذشته براي دريافت ريزمکالمات از سايت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) به مراکز مراجعه کردند و پس از تکميل فرم، اطلاعات آنها در سيستم ‌هاي رايانه‌ اصلي ثبت مي‌ شد، ديگر نيازي به مراجعه مجدد به مرکز ندارند و به صورت غيرحضوري براي طرح خدمات الکترونيک احراز هويت مي ‌شوند.
وي گفت: اسامي و مشخصات اين دسته از مشترکان در گزارش "فهرست درخواست احراز هويت غيرحضوري" که از طريق سيستم احراز هويت نصب شده در امور مشترکان مراکز قابل دسترسي است، نمايش داده مي‌ شود تا پاسخگوي مشترکان، پس از بررسي مجدد پرونده، آنان را احراز هويت کند.
مشترکان مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با واحد مردمي 190 تماس بگيرند.