PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ماليات واحدهاي صنفي به صورت الكترونيكي دريافت مي‌شود



wichidika
05-11-2009, 22:39
رئيس سازمان بازرگاني سيستان و بلوچستان:
ماليات واحدهاي صنفي به صورت الكترونيكي دريافت مي‌شود
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بازرگاني سيستان و بلوچستان گفت: ماليات واحدهاي صنفي داراي ملت كارت اصناف از اين پس به صورت الكترونيكي دريافت مي‌شود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومي سازمان بازرگاني سيستان و بلوچستان، ايرج حسن‌پور اظهار داشت: با توجه به اينكه دولت بر انجام امور به صورت اينترنتي و الكترونيكي تأكيد دارد، وزارت بازرگاني و به تبع آن سازمان بازرگاني اين استان نيز در اين مسير گام‌هاي مهمي برداشته است.
وي افزود: نوين‌سازي و دگرگوني و تغيير تحولات بنيادي در امر توليد، توزيع و خدمات در فعاليت‌هاي صنفي كشور يكي از اساسي‌ترين برنامه‌هاي راهبردي وزارت بازرگاني در برنامه پنجم توسعه كشور است و زيرساخت‌هاي اوليه در چند سال اخير در قالب طرح‌ها و پروژه‌هاي خاص نظير ملت كارت اصناف مهيا و بهره‌برداري شده است.
رئيس سازمان بازرگاني سيستان و بلوچستان گفت: هدف از اجراي طرح دريافت ماليات به صورت الكترونيكي ارتقاء جايگاه تشكل‌ها و سازمان‌هاي صنفي و واگذاري بخشي از امور دولتي به بخش خصوصي به منظور كاهش هزينه‌هاي دولتي در اجراي اصل 44 قانون اساسي و هماهنگي و يكپارچگي در تحقق برنامه‌هاي مالياتي كشور براي تعامل بين دولت و اصناف است.
وي گفت: با اين طرح درآمدهاي دولت در بخش ماليات اصناف به موقع وصول مي‌شود و به صورت شفاف از طريق بانك اطلاعاتي قابل پيگيري است و به نحوي در وقت نيز صرفه‌جويي لازم صورت مي‌گيرد.
اين طرح براي تمام واحدهاي صنفي سراسر كشور كه داراي شناسه صنفي 10 رقمي پروانه كسب هستند، اجرا مي‌شود.
انتهاي پيام/ل30/