wichidika
27-10-2009, 15:32
دریافت ریزمکالمات به خدمات الکترونیک شرکت مخابرات استان تهران افزوده شد
ICTna.ir - "گزارش ریزمکالمات" به فهرست خدمات الکترونیک افزوده شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از شرکت مخابرات استان تهران براساس نامه اداره کل رایانه مشترکینی که قبلاً جهت دریافت ریزمکالمات از سایت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) به مراکز مراجعه و پس از تکمیل فرم اطلاعات آنها در سیستمهای رایانه اصلی ثبت میشد، دیگر نیازی به مراجعه مجدد به مرکز نداشته و به صورت غیرحضوری برای طرح خدمات الکترونیک احراز هویت میشوند.
براساس این گزارش این دسته از مشترکین میتوانند از 23 شهریوز پس از ورود به سیستم ریزمکالمات، فرم "ثبت نام کاربر جدید" را در سیستم خدمات الکترونیک تکمیل نمایند. اسامی و مشخصات این دسته از مشترکین در گزارش "فهرست درخواست احراز هویت غیرحضوری" که از طریق سیستم احراز هویت نصب شده در امور مشترکین مراکز قابل دسترسی است، نمایش داده میشود تا پاسخگوی مشترکین پس از بررسی مجدد پرونده آنها را احراز هویت نمایند.
همچنین اداره کل رایانه ضمن پیشنهاد به همکاران امور مشترکین، روسا و معاونین مراکز جهت مطالعه صفحه 12 راهنمای سیستم احراز هویت تأکید کرد در صورتیکه تعهدنامه قبلی مشترک دارای اعتبار و مشترک هنوز مجاز به استفاده از خدمات است از فراخوانی وی جهت مراجعه به مرکز به منظور تکمیل پرونده و یا امضای تعهدنامه جدید اکیداً خودداری شود.
ICTna.ir - "گزارش ریزمکالمات" به فهرست خدمات الکترونیک افزوده شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از شرکت مخابرات استان تهران براساس نامه اداره کل رایانه مشترکینی که قبلاً جهت دریافت ریزمکالمات از سایت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) به مراکز مراجعه و پس از تکمیل فرم اطلاعات آنها در سیستمهای رایانه اصلی ثبت میشد، دیگر نیازی به مراجعه مجدد به مرکز نداشته و به صورت غیرحضوری برای طرح خدمات الکترونیک احراز هویت میشوند.
براساس این گزارش این دسته از مشترکین میتوانند از 23 شهریوز پس از ورود به سیستم ریزمکالمات، فرم "ثبت نام کاربر جدید" را در سیستم خدمات الکترونیک تکمیل نمایند. اسامی و مشخصات این دسته از مشترکین در گزارش "فهرست درخواست احراز هویت غیرحضوری" که از طریق سیستم احراز هویت نصب شده در امور مشترکین مراکز قابل دسترسی است، نمایش داده میشود تا پاسخگوی مشترکین پس از بررسی مجدد پرونده آنها را احراز هویت نمایند.
همچنین اداره کل رایانه ضمن پیشنهاد به همکاران امور مشترکین، روسا و معاونین مراکز جهت مطالعه صفحه 12 راهنمای سیستم احراز هویت تأکید کرد در صورتیکه تعهدنامه قبلی مشترک دارای اعتبار و مشترک هنوز مجاز به استفاده از خدمات است از فراخوانی وی جهت مراجعه به مرکز به منظور تکمیل پرونده و یا امضای تعهدنامه جدید اکیداً خودداری شود.