Mohammad King
25-10-2009, 11:35
مرحله اول Modeling :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مانند شکل بالا یه Sphere یا همون کره درست کنید و تنظیماتش رو دست نزنید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اون رو به Editable Poly تبدیل کنید.
حالا از Sub-Object حالت Polygon رو انتخاب کرده و نیمه چپ کره رو انتخاب کنید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ابزار Move رو انتخاب کنید. شیفت رو پایین نگه دارید. حالا ازش کپی بگیرید و اسمش رو "Light Lense" بذارین.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
حالا نیمه چپ رو Move کنید. به طرف راست.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مرحله دوم Texturing :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تفکیک متریال ها :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
برای ساخت متریال شیشه این تنظیمات رو اعمال کنید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مانند شکل بالا یه Sphere یا همون کره درست کنید و تنظیماتش رو دست نزنید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
اون رو به Editable Poly تبدیل کنید.
حالا از Sub-Object حالت Polygon رو انتخاب کرده و نیمه چپ کره رو انتخاب کنید.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ابزار Move رو انتخاب کنید. شیفت رو پایین نگه دارید. حالا ازش کپی بگیرید و اسمش رو "Light Lense" بذارین.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
حالا نیمه چپ رو Move کنید. به طرف راست.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
مرحله دوم Texturing :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تفکیک متریال ها :
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
برای ساخت متریال شیشه این تنظیمات رو اعمال کنید.