ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : اطلاعات جزئي گرافيك



AliYeh20
21-10-2009, 17:00
سلام دوستان
اين اصطلاحات در كارت گرافيك به چه معناست؟ و كارآيي آن ها چيست؟
packing:3 , version:xxx , clk(MHz):650 , bus:128bit , speed:1.9GHz , shader clk:1625MHz , cooling:fansink , output:s-video/dvi/vga/hdtv , profile:standard , sli:yes , max rex:2560 x1600 , card dimension:6.9x 4.676x .75 in
ممنون ميشم راهنماييم كنيد:46:

sepinood1
21-10-2009, 17:58
سلام دوستان
اين اصطلاحات در كارت گرافيك به چه معناست؟ و كارآيي آن ها چيست؟
packing:3 , version:xxx , clk(MHz):650 , bus:128bit , speed:1.9GHz , shader clk:1625MHz , cooling:fansink , output:s-video/dvi/vga/hdtv , profile:standard , sli:yes , max rex:2560 x1600 , card dimension:6.9x 4.676x .75 in
ممنون ميشم راهنماييم كنيد:46:



سعس می کنم به ترتیب بگم ! مدل کارت ، سرعت پردازنده ی گرافیکی ، پهنای باند ، سرعت رم ، سرعت سایه زنی ، انواع خروجی ، پشتیبانی از SLI ، حداکثر رزولیشینی که می تونه شاپورت کنه و اندازه ی کارت ...!!!

این خلاصه ترین مدلی که می تونستم بگم !!!! :10:

AliYeh20
25-10-2009, 08:49
مرسي از شما

omidbooter
31-01-2010, 05:26
سلام به دوستان عزیز.

من هم سوال های زیادی در مورد این اصطلاحات داشتم که البته اگه کسی جواب بده؟

سوالم رو با این شات از جی پی یو یه کارت گرافیکی شروع میکنم.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تو این تصویر کلمه shader رو در 2 جا میبینیم که اعداد متفاوتی هم دارند.توضیح بدید ممنون میشم

پهنای باس و پهنای باند چیست و چه فرقی دارند؟

texture fillrate چیست؟

pixel fillrate چیست؟

ROPs چیست؟

ممنون

hossein61
31-01-2010, 14:10
سلام به دوستان عزیز.

من هم سوال های زیادی در مورد این اصطلاحات داشتم که البته اگه کسی جواب بده؟

سوالم رو با این شات از جی پی یو یه کارت گرافیکی شروع میکنم.[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
تو این تصویر کلمه shader رو در 2 جا میبینیم که اعداد متفاوتی هم دارند.توضیح بدید ممنون میشم

پهنای باس و پهنای باند چیست و چه فرقی دارند؟

texture fillrate چیست؟

pixel fillrate چیست؟

ROPs چیست؟

ممنون

Shader در بالا معرف تعداد Shader هاست که مثلا در اینجا 128 عدد گفته شده و Shader پایینی معرف Clock Speed هر کدوم از Shader ها است که برحسب Mhz بیان شده.
memory Bandwidth هم با استفاده از پارامترهای Memory Clock و Memory Bus محاسبه میشه. در مورد کارت شما :
110400=8/Memory Bandwith=1150*2*384
در فرمول بالا عدد 2 بخاطر DDR بودن حافظه ضرب شده و در پایان هم بخاطر تبدیل واحد Mb/s به MB/s عدد حاصل به 8 تقسیم شده که در نهایت پهنای باند برحسب مگابایت بر ثانیه بدست آمده است.

omidbooter
07-02-2010, 02:42
ممنون.

ولی در مورد texture fillrate و pixel fillrate توضیح ندادین؟