PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تمام گوشي‌ها تا سال 2011 به ردياب ماهواره‌اي مجهز مي‌شوند



wichidika
20-10-2009, 11:43
تازه‌هاي دنياي فناوري؛
تمام گوشي‌ها تا سال 2011 به ردياب ماهواره‌اي مجهز مي‌شوند
خبرگزاري فارس:‌ اين طور كه شركت تحقيقاتي iSuppli در پي آخرين بررسي‌هاي خود اعلام كرده است، تا سال 2011 ميلادي تمام گوشي‌هاي عرضه شده در سراسر جهان به گيرنده ماهواره‌اي GPS مجهز خواهند شد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش فارس به نقل از سي‌نت، تا سال 2014 ميلادي توليد دستگاه‌هاي ديجيتالي شخصي مخصوص نقشه‌هاي آنلاين ماهواره‌اي به طور كامل متوقف خواهد شد تا تلفن‌هاي همراه جايگزين آن‌ها شوند.
در حالي كه تا دو سال قبل هيچ تلفن همراهي به گيرنده ماهواره‌اي GPS مجهز نبود، اين پيش‌بيني‌هاي جديد مبني بر مجهز شده همه گوشي‌هاي نسل آتي به گيرنده GPS بديهي به نظر مي‌رسد.
كارشناسان بر اين باورند كه هر كاربر در كل به يك گيرنده ماهواره‌اي GPS نياز دارد كه مي‌تواند از آن در هنگام رانندگي با اتومبيل، مسافرت، كوهنوردي و غيره استفاده كند و همين مسئله موجب خواهد شد تا ديگر نيازي به استفاده از چند دستگاه گيرنده ماهواره‌اي GPS نباشد.
در حال حاضر دستگاه‌هاي شخصي قابل‌حمل راهنما بازار داغي دارند و به پيش‌بيني شركت تحقيقاتي iSuppli، اين دستگاه‌ها تا پايان سال جاري به عنوان پرفروش‌ترين محصول در حوزه سيستم‌هاي راهنماي ماهواره‌اي عرضه خواهند شد.
طبق پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته، تا پايان امسال 114 ميليون دستگاه شخصي راهنما در دنيا فروخته خواهد شد و در مقابل، 8/57 ميليون گوشي هوشمند مجهز به گيرنده ماهواره‌اي GPS به فروش خواهد رسيد.
انتهاي پيام/ح

ghahremanimehdi
20-10-2009, 12:07
عجب ضدحالی میشه وزرات دفاع آمریکا دوباره سیستم GPS رو کد کنه! اونموقع تمام GPS هارو باید انداخت سطل آشغال!