PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سرويس خطاگير جي ميل عرضه شد



AKBAR_56
20-10-2009, 09:16
گوگل سرويس جديدي را براي سيستم پست الکترونيک خود عرضه کرده است که از خطاهاي ايجاد شده در ارسال ايميل به مقصدهاي اشتباه جلوگيري مي کند.

ارتباطات آنلاين به کاربران اين امکان را مي دهد که تماس هاي زيادي را با افراد مختلف داشته باشند اين افراد شامل دوستان ، خويشاوندان ، همکاران و روسا مي شوند.
ارها براي بسياري از کاربران اتفاق افتاده است که در ارسال يک ايميل دچار اشتباه شوند و براي مثال يک ايميل شخصي را براي رئيس خود ارسال کنند اين خطا در برخي موارد حتي مي تواند آسيب هاي جبران ناپذيري وارد کند.

به همين منظور «جي ميل» ، پست الکترونيک گوگل سرويس جديدي را به نام Got the wrong Bob عرضه کرده است اين سرويس کمک مي کند کاربر در ارسال ايميلهاي خود دچار خطا نشود.

اين سرويس تمام گروههاي افرادي که براي آنها به صورت منفرد ايميل ارسال مي شود را بررسي کرده و آنها را براساس نوع ايميل هايي که کاربر با اين افراد مبادله مي کند دسته بندي مي کند.

براساس گزارش پي سي وورد ، براي مثال اگر به طور تصادفي آدرس پست الکترونيک رئيس کاربر وارد گروه افرادي شود که معمولا ايميل هاي دعوت به جشن ها براي آنها ارسال مي شود ، «جي ميل» با کمک اين سرويس جديد از کاربر مي خواهد که در خصوص ارسال ايميل به اين آدرس دقت بيشتري کند.

اين کمک مي تواند از ارتکاب خطاها و موقعيت هاي دشوار مثل ارسال عکس ها و پيامهاي شخصي به مقصد اشتباه جلوگيري کند.