wichidika
19-10-2009, 22:16
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] معاون اتوماسیون شرکت خدمات انفورماتیک خبر داد:
اتصال 60 نقطه کشور به شبکه شهاب تا پایان سال 88 موبنا- معاونت اتوماسیون شرکت خدمات انفورماتیک از اتصال 50 درصد پایانه های فروش کشور به شبکه شهاب خبر داد .
به گزارش خبرنگارسازمان خبری موبنا به نقل ازشرکت خدمات انفورماتیک ، محسن قادری اظهارداشت:تا پایان سال 88 باید 60 نقطه اتصال و تا پایان سال 89 ، 100 نقطه اتصال در این شبکه ایجاد شود.
وی گفت: اجرای شبکه شهاب در بانکهای بزرگی چون ملی ،صادرات و کشاورزی صورت گرفته و مذاکراتی با سایر بانک ها نیز انجام شده است.
قادری اجرای شبکه شهاب را یکی از مهمترین اقداماتی دانست که با بهره گیری از تجارب سایر کشور ها عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه با اجرایی شدن آن بسیاری از اختلالات موجود در پایانه های فروش رفع خواهد شد، گفت: از طریق این شبکه هدایت الکترونیکی بانک صورت می گیرد و به نوعی می توان از آن به عنوان خدمات ارزش افزوده سوییچ ملی کشور (شتاب) یاد کرد.
معاونت اتوماسیون شرکت خدمات انفورماتیک با اشاره به اینکه این پروژه در سال 85 کلید خورد، اضافه کرد: شبکه شهاب با هدف مدیریت و متمرکز کردن تراکنش های پایانه های فروش ، رفع مشکلات ارتباطی و هزینه های مرتبط با آن تعریف شده است .
قادری مهمترین هدف این شبکه را توسعه بانکداری الکترونیکی در راستای خط مشی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
وی ادامه داد: هر تراکنش در شرایط قبلی حد اقل 30 ثانیه زمان می برد و لی با این شبکه زمان پاسخگویی در اکثر موارد به کمتر از 5 ثانیه تقلیل یافته است.
مهندس قادری در ادامه از ایجاد شبکه پشتیبان برای شهاب خبر دادوگفت:شبکه به گونه ای طراحی شده که امکان انتقال تراکنش به مسیر دیگر در هنگام قطع ارتباط در یک منطقه پیش بینی گردیده است.
117/20
اتصال 60 نقطه کشور به شبکه شهاب تا پایان سال 88 موبنا- معاونت اتوماسیون شرکت خدمات انفورماتیک از اتصال 50 درصد پایانه های فروش کشور به شبکه شهاب خبر داد .
به گزارش خبرنگارسازمان خبری موبنا به نقل ازشرکت خدمات انفورماتیک ، محسن قادری اظهارداشت:تا پایان سال 88 باید 60 نقطه اتصال و تا پایان سال 89 ، 100 نقطه اتصال در این شبکه ایجاد شود.
وی گفت: اجرای شبکه شهاب در بانکهای بزرگی چون ملی ،صادرات و کشاورزی صورت گرفته و مذاکراتی با سایر بانک ها نیز انجام شده است.
قادری اجرای شبکه شهاب را یکی از مهمترین اقداماتی دانست که با بهره گیری از تجارب سایر کشور ها عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه با اجرایی شدن آن بسیاری از اختلالات موجود در پایانه های فروش رفع خواهد شد، گفت: از طریق این شبکه هدایت الکترونیکی بانک صورت می گیرد و به نوعی می توان از آن به عنوان خدمات ارزش افزوده سوییچ ملی کشور (شتاب) یاد کرد.
معاونت اتوماسیون شرکت خدمات انفورماتیک با اشاره به اینکه این پروژه در سال 85 کلید خورد، اضافه کرد: شبکه شهاب با هدف مدیریت و متمرکز کردن تراکنش های پایانه های فروش ، رفع مشکلات ارتباطی و هزینه های مرتبط با آن تعریف شده است .
قادری مهمترین هدف این شبکه را توسعه بانکداری الکترونیکی در راستای خط مشی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
وی ادامه داد: هر تراکنش در شرایط قبلی حد اقل 30 ثانیه زمان می برد و لی با این شبکه زمان پاسخگویی در اکثر موارد به کمتر از 5 ثانیه تقلیل یافته است.
مهندس قادری در ادامه از ایجاد شبکه پشتیبان برای شهاب خبر دادوگفت:شبکه به گونه ای طراحی شده که امکان انتقال تراکنش به مسیر دیگر در هنگام قطع ارتباط در یک منطقه پیش بینی گردیده است.
117/20