wichidika
19-10-2009, 22:11
در راستاي سرويسدهي بهتر به مشتركان تلفن ثابت از اين پس مراكز مخابرات در دو نوبت در ابتدا و انتهاي روز كاري نسبت به وصل تلفنهاي بدهكار كه دستور وصل آنها از طريق سيستم 1818 (billing) اعلام ميشود، اقدام ميكنند.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران اعلام كرد: پرداخت قبوض تلفن ثابت از طريق سيستم 1818 در 6 ماهه اول سال جاري نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 113 درصد رشد يافته است.
مشتركين تلفن ثابت شهر تهران در 6 ماهه اول سال جاري 16 ميليون و 398 هزار دفعه از طريق تماس با سيستم 1818 هزينه و ريزمكالمات خود را دريافت و بيش از 196 هزار مشترك از طريق اين سيستم تنها با كارت يكي از بانكهاي عضو شتاب قبض كاركرد تلفن خود را به صورت غيرحضوري پرداخت كردند
بر اساس اين گزارش اين در حاليست كه در مدتزمان مشابه سال گذشته تنها 93 هزار نفر از طريق اين سيستم صورتحساب كاركرد تلفن خود را پرداخت كرده بودند.
بنا براعلام اطلاعات پرداختي قبوض تلفن مشتركاني كه از طريق 1818 بدهي خود را واريز كردهاند، بهصورت به روز به مراكز مخابرات اعلام ميشود تا مركز نسبت به وصل مجدد تلفن مشتركان در همان روز اقدام كنند.
انتهاي پيام
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران اعلام كرد: پرداخت قبوض تلفن ثابت از طريق سيستم 1818 در 6 ماهه اول سال جاري نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 113 درصد رشد يافته است.
مشتركين تلفن ثابت شهر تهران در 6 ماهه اول سال جاري 16 ميليون و 398 هزار دفعه از طريق تماس با سيستم 1818 هزينه و ريزمكالمات خود را دريافت و بيش از 196 هزار مشترك از طريق اين سيستم تنها با كارت يكي از بانكهاي عضو شتاب قبض كاركرد تلفن خود را به صورت غيرحضوري پرداخت كردند
بر اساس اين گزارش اين در حاليست كه در مدتزمان مشابه سال گذشته تنها 93 هزار نفر از طريق اين سيستم صورتحساب كاركرد تلفن خود را پرداخت كرده بودند.
بنا براعلام اطلاعات پرداختي قبوض تلفن مشتركاني كه از طريق 1818 بدهي خود را واريز كردهاند، بهصورت به روز به مراكز مخابرات اعلام ميشود تا مركز نسبت به وصل مجدد تلفن مشتركان در همان روز اقدام كنند.
انتهاي پيام