PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : کولر مستر بیشترین جوایز کیس را از آن خود کرد



satttanism
16-10-2009, 13:10
از قسمت های مهم هر رایانه ای شاید به نظر شما پردازنده یا مادربرد آن باشد اما با یک نگاه متوجه می شویم تمامی قسمت های یک سیستم رایانه ای مهم و در جای خود نقش حیاتی دارند. یکی از این قسمتها کیس و محفظه ای است که تمامی قطعات را در درون خود نگهداری و محافظت میکند . بر همین اساس کولر مستر یکی از بزر گترین تولیدکنندگان کیس های کامپیوتری، انواع کیس را در دسته های Mid tower, Mini towerو Full tower برای بر آورده کردن نیاز تمام رده های کاربران طراحی و عرضه می کند.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) در این میان سایتها و لابراتوارهای معتبری مانند overclock3d.net, Clunk.org.uk, hexus.net, jorn3d.com,techarkade.com,echwarelabs.com,hardware secrets.com, overclockersclub.com, tweaktown.com, lanoc.org و... در بررسی های خود از کیس های کولر مستر ، بالاترین نشان ها و جوایز خود را به کیس های کولر مستر ارائه کرده اند، به طوریکه بالاترین تعداد جایزه در کیس های ساخته شده در دنیا متعلق به کولر مستر میباشد.

در نگاهی کلی به کیس های کولر مستر و تعداد جوایز کسب شده، به ترتیب کیس های COSMOS 38 جایزه ، HAF 922 37 جایزه ، COSMOS 1000 31جایزه و HAF 932 با توجه به مدت زمان کوتاه تولید و عرضه، 30 جایزه و بقیه کیسهای CM 690، Elite 310، CM 690 NVIDIA Editionجوایز متعددی را از آن خود کرده اند.

گفتنی است مرغوبیت و کیفیت مواد ساخت، طراحی زیبا و جذاب ، طراحی مدرن برای نصب آسان انواع قطعات، بهترین حالت خنک کنندگی و انتقال جریان هوا در درون کیس و ایجاد محیطی ساکت با وجود فن های silent وپدهای لرزه گیر و ضد نویز و.. از جمله دلایل کسب جوایز و برتری کیس های کولر مستر نسبت به سایر رقبا عنوان شده است.