مشاهده نسخه کامل
: نظر خواهی : W o m a n
سلام
خوب من قبلنا اگه یادتون باشه یه دخمل ساخته بودم
امروز داشتم همینطوری الکی باش ور میرفتم گفتمن بیارم توی مکسو یه رندر با fast skin بگیرم
دیدم ای بدک نشده به نسبت
گفتم بزارم اینجا ببینم چطوریاست
میگم من به این نور ندادم آخه وقتی نور میزارم کلا دیگه براقیت پوست حذف میشه
کلا همه جای پوست یه دست میشهو حجم نشون داده نمیشه !
با نور هم زیاد ور رفتم اما بازم نشد
به نظرتون چیکار کنم بهتر شه ؟
و البته برای موهاش ، چیکار کنم ؟
حتما باس با پاگین باشه یا با موهای مکسم میشه طبیعی در آورد ؟
ممنون :40::40::40:
wow
پسر افرین ......... از این بهتر نمیشه
بامپ مقدارش زیاده
از مدل بگم گودیه بالای لب زیادی تزیه لبهاش
همین
من که کیف کردم
به به چه میکنه این آقا هادی
چرا تو رندر گوشش نیست؟؟
در مورد نور هم تنها راه استفاده از Area Lights هست خودم خیلی تو این مورد تمرین کردم البته بدون exposure control
سیستم 3 Light ی رو بزن فقط در نهایت یه نور پرقدرت هم پشت سر کاراکتر که با دوربینت تو یه خط باشه بزار تا sss خودش رو خوب نشون بده.
ضمنا واسه sss fast skin باید لایه های overall scattering و epidermal , subdermal , specular , sub surface scattering , reflection رو به علاوه بامپ در بیاری
واسه مو هم چه برای موهای سر و چه برای موژه ها بهترین گزینه hair and fur هست باید line بکشی و مادیفیر بدی بهشون
به موهای مکس هم طبیعی میشه اگه با تنظیماتش کار کنی.
خیلی خوبه آفرین
یه ذره برق می زنه که بدم نیست
هادی این specular map ای که استفاده کردی رو می زاری ببینیم ؟
hosienmax100
10-10-2009, 10:11
ایول هادی جان عالی شده /
3DM_gordo_rendering هادی جان اینو سرچ بزن لینک آموزشی هست میتونه کمک کنه ..
برا مو هم استفاده از همون لاین و ......که دیگه مرسومه ..
در کل عالی شده /
موفق باشی
سلام مدیر جون ولی فک کنم این همون دختریه قبلنا هم یه بار گذاشتیش گفتم چشش چپ میزنه
ابرو .چشم و دماغ خوبن آفرین ولی کار با لبا یکم وقت زیاد میبره که باید روش بیشتر تیلاش کنی عزیز
اما در مورد رندر که خیلی خوشگل شده ولی چرا براش چشم نزاشتی؟
موفق باشی
Like Honey
10-10-2009, 14:21
WOW
سلام.خوبی؟خیلی خیلی خوشمل شده.فقط بالای لبش اون دوتا خط تیز شدن و بینیش هم کوتاه بیده.
پوستش کاملا طبیعی شده.آفرین.عالیه
Borhan72
10-10-2009, 16:29
به به به به...
هادی تركوندی ها...
آفرين...
ميگم اوم گودی بالای لبش يه كم بد شده...
مو هم براش ميذاشتی خوب...
Wowچه خبره!!!!
اینجا مث این که همه تو ساخت جنس مونث با هم رقابت دارن: دی
عالی شده خیلی خوبه تا اینجاش
راستی تکسچر رو با چی ساختی (راهنمایی میکنی)
برا مو هم خود منم مشکل دارم ولی دیدم که خوراکش همون hair and fure خود مکسه ،دیدم که خیلی طبیعی میشه.
موفق باشی... منتظر ادامشم
wow
پسر افرین ......... از این بهتر نمیشه
بامپ مقدارش زیاده
از مدل بگم گودیه بالای لب زیادی تزیه لبهاش
همین
من که کیف کردم
ممنون فرهاد جان
آره بامپش انگاری یکم زیاده
:40:
به به چه میکنه این آقا هادی
چرا تو رندر گوشش نیست؟؟
در مورد نور هم تنها راه استفاده از Area Lights هست خودم خیلی تو این مورد تمرین کردم البته بدون exposure control
سیستم 3 Light ی رو بزن فقط در نهایت یه نور پرقدرت هم پشت سر کاراکتر که با دوربینت تو یه خط باشه بزار تا sss خودش رو خوب نشون بده.
ضمنا واسه sss fast skin باید لایه های overall scattering و epidermal , subdermal , specular , sub surface scattering , reflection رو به علاوه بامپ در بیاری
واسه مو هم چه برای موهای سر و چه برای موژه ها بهترین گزینه hair and fur هست باید line بکشی و مادیفیر بدی بهشون
به موهای مکس هم طبیعی میشه اگه با تنظیماتش کار کنی.
گوشش راستش تکسچر نداده بودم بش برای همین نزاشتم
یعنی بعدش سیاهش کردم
ممنون واسه توضیحاتت
حتما امتحانش میکنم
خیلی خوبه آفرین
یه ذره برق می زنه که بدم نیست
هادی این specular map ای که استفاده کردی رو می زاری ببینیم ؟
ممنون مهام
راستش من واسه اون map ی نزاشتم
متریال sss fast skin خودش اینکارو کرد
ایول هادی جان عالی شده /
3DM_gordo_rendering هادی جان اینو سرچ بزن لینک آموزشی هست میتونه کمک کنه ..
برا مو هم استفاده از همون لاین و ......که دیگه مرسومه ..
در کل عالی شده /
موفق باشی
ممنون
این روش لاینو تست کردم
اما توی تنظیمات مو نتونستم اونطوری که میخوام طبیعیشو بسازم
:11:
سلام مدیر جون ولی فک کنم این همون دختریه قبلنا هم یه بار گذاشتیش گفتم چشش چپ میزنه
ابرو .چشم و دماغ خوبن آفرین ولی کار با لبا یکم وقت زیاد میبره که باید روش بیشتر تیلاش کنی عزیز
اما در مورد رندر که خیلی خوشگل شده ولی چرا براش چشم نزاشتی؟
موفق باشی
سلام
آره این همونه
چشم راستش از روی تنبلی نزاشتم : دی
:11:
WOW
سلام.خوبی؟خیلی خیلی خوشمل شده.فقط بالای لبش اون دوتا خط تیز شدن و بینیش هم کوتاه بیده.
پوستش کاملا طبیعی شده.آفرین.عالیه
سلام شکوه
تیز شده ؟
آها اونو درست میکنم
ممنونم
تو چرا سه بعدی رو ول کردی باز ؟
به به به به...
هادی تركوندی ها...
آفرين...
ميگم اوم گودی بالای لبش يه كم بد شده...
مو هم براش ميذاشتی خوب...
ممنون برهان جان
مو گزاشتم خوب نشد تراشیدمش : دی
Wowچه خبره!!!!
اینجا مث این که همه تو ساخت جنس مونث با هم رقابت دارن: دی
عالی شده خیلی خوبه تا اینجاش
راستی تکسچر رو با چی ساختی (راهنمایی میکنی)
برا مو هم خود منم مشکل دارم ولی دیدم که خوراکش همون hair and fure خود مکسه ،دیدم که خیلی طبیعی میشه.
موفق باشی... منتظر ادامشم
ممنون دوست عزیز
برای متریال از توی لیست متریال های منتال ری
sss fast skin رو انتخاب کن ، کار باهاش آسونه
SSS_HHH_OOO
10-10-2009, 23:47
ایول هادی خیلی باحال شده
نور بدی درست باشه که خیلی بهتر میشه
تکسچر هم خیلی خوبه
برای متریال از توی لیست متریال های منتال ری
sss fast skin رو انتخاب کن ، کار باهاش آسونه
ممنون از راهنمایت
درسته ولی من منظورم تکسچرش بود با فتوشاپ ساختی ؟
راستی در مورد Hair که بهت گفتم ببین اینا کمکت می کنن!
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
ایول هادی خیلی باحال شده
نور بدی درست باشه که خیلی بهتر میشه
تکسچر هم خیلی خوبه
ممنون مستر شهاب
خوب آخه نور میدم کلا سایه میره واس خودش خیلی باش ور رفتم اما نشد !
ممنون از راهنمایت
درسته ولی من منظورم تکسچرش بود با فتوشاپ ساختی ؟
آها
خوب ببین مراحل تکسچر برای کاراکتر اینه که اول باید uv رو بهش بدیس
طوری که منظم باشه کامل
بعد بری از uv یه رندر بگیری توی همون unwarp uv بعدببری توی فتوشاپ
خط های سگمنت که جاشون مشخصه
توی فتوشاپم از عکس بلوپرینتی که داری باید دونه دونه اعضای صورتو بکنیو بیاری توی اون عکس uv سره جای خودش بزاری
مثلا گونه رو بکنی بیاری بزاری سره جا خودش
لبو
چشو
دماغو
بعد توی فتوشاپ همه رو که چیدی ، بریدگی های کناره اعضا رو یکمی نرمشون میکنی که تیکه تیکه مشخص نباشن
و تکسچرشو میسازی
;)
آها
خوب ببین مراحل تکسچر برای کاراکتر اینه که اول باید uv رو بهش بدیس
طوری که منظم باشه کامل
بعد بری از uv یه رندر بگیری توی همون unwarp uv بعدببری توی فتوشاپ
خط های سگمنت که جاشون مشخصه
توی فتوشاپم از عکس بلوپرینتی که داری باید دونه دونه اعضای صورتو بکنیو بیاری توی اون عکس uv سره جای خودش بزاری
مثلا گونه رو بکنی بیاری بزاری سره جا خودش
لبو
چشو
دماغو
بعد توی فتوشاپ همه رو که چیدی ، بریدگی های کناره اعضا رو یکمی نرمشون میکنی که تیکه تیکه مشخص نباشن
و تکسچرشو میسازی
;)
تشکر از راهنمایی...دست گلت درد نکنه
آهان...پس از بلوپرینت استفاده کردی !
آره با مراحل ساخت تکسچر زیاد بیگانه نیستم...گیرم تو اینه که بلوپرینت از کجا بگیرم تا تکسچرم تامین شه سایت خاصی هست!!!!؟
چقدر جالب شده
من که از ساختن اینجور چیزا عاجزم
Like Honey
11-10-2009, 13:21
تو چرا سه بعدی رو ول کردی باز ؟
وقت ندارم.یه کارهایی انجام میدم جسته و گریخته.
موفق باشی
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.