PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نیاز به کمک فوری!!این ویروس چیه؟؟؟



ستاره آبی
04-10-2009, 12:19
با عرض سلام به همه دوستان عزیز(اون قدر ناراحتم که اینجا هیچ آیکون مناسب حالم پیدا نمیشه)
چند روزه که فهمیدم کامپیوترمون ویروسی شده و آنتی ویروسم اسمارت سکیوریتی 4 با آپدیت حدود 7 ماه پیش هست که به خاطر این اینترنت زغالی فعلا نمی تونم آپدیتش کنم چون ساعت ها طول میکشه .
مشکل از این قراره که وقتی فلش رو به کامپیوتر وصل می کنم سه تا فولدر بی نام با پسوندexe ویک فولدر hidden با نام recycle.exe ld می سازه :18:(پس آنتی ویروسم این وسط چکاره است؟؟؟؟) به قرنطینه آنتی ویروس هم که مراجعه می کنم autorun.inf ر وقرنطینه کرده . همن دفعات اول که فلش پر بود دوتا فولدر هم نام با فولدر های موجود در اون ساخته بود که هردو فایل اجرایی بودن وبا دبل کلیک روی یکی از اون ها وارد درایو c میشد (البته فولدر اصلی که همنام این ویروس بود دیگه اون موقع روی فلش نبود) ویکی از فولدر های دیگه خودش hidden شده بود وفایل ویروسی همنامش با همون محتویات آشکار بود)
بقیه درایو ها ی کامپیوتر رو درحالیکه فایل های پنهان وسیستمیشون قابل رویت باشن وقتی سرچ می کنم هیچ چیز مشکوکی پیدا نمی کنم از قبیل autoran.inf یا چیز دیگه ای، اما کا فیه فلش ر ووصل کنم اون وقت اون فولدر های مذکور ساخته میشن ( باید بگم که فلش خالی وفرمت شده هم هست)
فقط اگر فلش دائما وصل باشه اون وقت دیگه بعد فرمت چیزی روش نمیاد . واقعا به کمکتون نیاز دارم چون می ترسم بلای بد ی سر کامپیوتر بیاد(لازم به ذکره که فولد آپشن وتسک منیجرو regedit همه فعالن وفایل های مخفی وسیستمی رو هم ظاهرا می تونم ببینم . ممنون میشم لطف کنید وبگید چطور می تونم از دست این ویروس خاموش خلاص بشم:41::41: چون هر لحظه می ترسم خرابکای بدی کنه یا اینکه گیر یک هکر بیفتم:18::18:. ایا این امکان هست؟؟
ببخشید از این همه توضیح وتفصیل ،به کمکتون نیاز فوری دارم....

amd>intel
04-10-2009, 12:25
فکر کنم با این برنامه درست بشه

برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

ستاره آبی
04-10-2009, 12:32
دوست عزیز از راهنماییتون بسیار ممنونم. اما واقعا به توضیحات بیشتری نیاز دارم . آنتی ویروس من که autorun رو قرنطینه می کنه پس اون فایل های کذایی چین؟؟؟

saeed774
04-10-2009, 13:26
تنها راه شما آپدیت نود و فول اسکن هست . پاک کردن این ویروس به روش دستی سخته .
اون فایل های کذایی هم ویروس هستن اگه ویروس از بین بره فایل های اصلی شما مخفی و سیستمی شده اند که بعد ویروس کشی میگم باید چیکار کنی . برو کافی نت و آپدیت نود رو از سایت --------- بصورت آفلاین بردار و بیا آپدیت کن .

ستاره آبی
04-10-2009, 23:25
با سلام دوباره:11:
جنابsaeed774 از راهنماییتون بسیار متشکرم:11: همون کار هایی که گفتید رو انجام دادم وبعد از فول اسکن دیگه اون فایل های وحشی به فلش حمله نکردند و ظاهرا مشکل حل شده آیا کار دیگری هست که من باید انجام بدم؟؟

saeed774
04-10-2009, 23:44
خواهش میکنم . اگه مشکلی خاصی تو ویندوز دیده نمیشه چیزی لازم نیست مثلا اشکال در عملکرد فولدر آپشن و ....