ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : نوکيا به اشتباه خود اعتراف کرد



DANTEH2010
02-10-2009, 19:10
نوکيا اعلام کرد راه‌اندازي فروشگاه Ovi خود يک اشتباه بوده است. الي پکا کالاسوو، مديرعامل نوکيا در کنفرانس نوکياورلد، هفته گذشته اعلام کرد که راه‌اندازي سرويس‌هاي Ovi نوکيا، و خصوصا فروشگاه Ovi مطابق انتظار اين شرکت پيش نرفته و برنامه‌نويسان زيادي با اين فروشگاه ارتباط برقرار نکرده‌اند و به‌همين ترتيب، بازار خوبي براي محصولات آنها ايجاد نشده است.
به‌گزارش وب‌سايت خبري رويترز، نوکيا اعلام کرد که ديگر سرويس‌هاي اين شرکت، همچون Ovi Maps و Mail مي‌توانند بهبود پيدا کنند. اين شرکت اميدوار است ارتقا رايگان اجباري نرم‌افزاري تا حد زيادي توجه‌ها را به سوي اين وب‌سايت جلب کند.

گفتني است نگارش دوم نرم‌افزار نوکيا ان‌97 ماه آينده عرضه مي‌شود و در ان‌97 ميني به‌طور پيش‌فرض نصب است. اين ارتقا قرار است گشت و گذار در منوها را راحت‌تر کند و نرم‌افزارهاي Ovi Maps و Mail نيز بهبود پيدا کنند.

کالاساوو همچنين گفت: «ما فراز و نشيب‌هايي داشتيم، اما زندگي تجاري همين است. ما کاملا درک مي‌کنيم که صنعت امروزي، جايي نيست که از نقطه شروع تا انتها با موفقيت طي شود. اگر از اين اتفاقات درس بگيريم، اتفاقات خوشايندي به‌شمار مي‌آيند. ما مي‌دانيم که کارهاي بسياري در پيش است و اصلا تمايل نداريم تنها يک توليدکننده دستگاه باشيم. هدف ما بزرگترين پلت‌فرم دستگاه‌هاي موبايل دنياست.»

رئيس روابط عمومي نوکيا، «کاري توتي» با قبول اشتباه بودن راه‌اندازي فروشگاه Ovi گفت: «خدمت رساني کاملا با توليد سخت‌افزار تفاوت دارد. ما بايد با اين پديده بيشتر آشنا شويم و چيزهاي بيشتري ياد بگيريم. توسعه نرم‌افزار را بايد به‌گونه‌اي پيش بگيريم که تنها رقيبمان خودمان باشيم و بتوانيم پاسخ‌گوي مصرف‌کننده باشيم.»

توتي همچنين با بيان اينکه نرم‌افزار ان‌97 بهتر از اين خواهد شد، ادامه داد: «آنهايي که اين تلفن همراه را يک شکست تجاري تلقي مي‌کنند، اشتباه مي‌کنند. اين تلفن مشکلاتي جزئي دارد، اما پس از ارتقا نرم‌افزاري که ماه آينده انجام مي‌شود، همه چيز تغيير خواهد کرد.»

وي در پايان گفت که ديگر سرويس‌هاي نوکيا به‌زودي اعلام مي‌گردد و مشتريان اين شرکت خدمات بهتري دريافت خواهند کرد.
منبع :کلیک