PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال فردا آغاز به کار می کند



s_paliz
29-09-2009, 16:16
سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از فردا، چهارشنبه هشتم مهر ماه ۸۸ در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار می کند.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این نمایشگاه که تا ۱۸ مهر ماه ادامه خواهد داشت، به نمایش توانمندی های عرضه رسانه های دیجیتال کشور می پردازد.

این نمایشگاه دارای شش بخش اصلی نرم افزارهای رسانه ای، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی ها و سرگرمی های دیجیتال، پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها، هنرهای دیجیتال، و فناوری و نوآوری در رسانه های دیجیتال می شود.

این نمایشگاه همچنین دارای هشت بخش جانبی است که خانواده و رسانه های دیجیتال، نشست ها و کارگاه های آموزشی، مسابقات، رسانه دیجیتال در آیینه هنر، موسسات ارائه دهنده خدمات رسانه های دیجیتال، استان ها، شهر دیجیتال، حرکت به سوی اصلاح الگوی مصرف و بین الملل عناوین آن را تشکیل می دهند.

در نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، بخش نرم افزارهای تلفن همراه راه اندازی شده که محیطی مساعد برای بروز و ظهور ایده های نو و آثار تولید شده در این حوزه فراهم و سعی شده از ابتکارات و اندیشه های نو که تازگی آنها منجر به تولید آثاری برتر و بهره گیری بهتر از امکانات تلفن همراه شده است، حمایت شود.



برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

s_paliz
29-09-2009, 16:17
اون کارتهای اعتباری که به دانشجوها پارسال دادن شارژ میشه؟؟

فروزانفر
30-09-2009, 16:56
خیلی ممنون که خبر دادید آخه من هر سال این نمایشگاه رو میرم میخواستم بدونم این خبر رو مطمئنید که واقعیت داره آخه من فردا میخوام از کرج پاشم برم یه وقت سر کاری نباشه ضایع شیم راستی اگه میشه زود جواب بدید.با سپاس و درود فراوان دوست عزیز

mahdishata
30-09-2009, 23:03
ای کاش میگفتید ساعت بازدید چه ساعتی هست
ممنون

s_paliz
01-10-2009, 00:13
آره بابا من همین الان از جلون مصلی رد شدم نوشته بود رسانه های دیجیتال

تا 18ام هست احتمالا از 10 صبح تا 9-10 شب بازه..
هرچی گشتم از ساعت قطعی چیزی پیدا نکردم