مشاهده نسخه کامل
: کار من نمای بیرونه خونه (House)
samadsam
28-09-2009, 15:42
بازم اومدم با یه کار ساده تر
یه سوال تکسچر رو از چه طریقی بهش اعمال کنم
متاسفانه موقع رندر تکسچر قسمتی از مدل به صورت نامنزم در می یاد یعنی بزگ و کوچیک هست
با تشکر از تمامی دوستان از جمله کوروش همایون شهاب و Hrgh2
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]کارای%20من/House%20%281%29.gif
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]کارای%20من/House.gif
HOMAYOON.F
28-09-2009, 16:28
آفرین صمد جان، مدلینگت که خوب شده...
فقط وقتی داری خونه و ساختمون میسازی، واسه طبیعی شدن کار باید قوائد و قوانین معماری رو در نظر بگیری. اگه اینکارو نکنی مث این میمونه که بخوای یه انسان رو بدون در نظر گرفتن آناتومی بسازی.
الان با توجه به اینکه تازه شروع کردی اینو خیلی خوب ساختی.
واسه تکسچر دادن هم از دو مودیفایر UVW Map و Unwrap UVW استفاده میشه...
كارت خوبه ولي بايد بيشتر كار كني . براي اون مشكل بايد از uv استفاده كني.
براي سقف هم سعي كن از قرمز استفاده نكني يا حد اقل به اين جيغي نباشه.
خوب خوبه
اما خیلی سادست
یه جورایی عروسکی میزنه
واسه یو وی میتونی از مادیفیر MapScaler استفاده کنی با تنظیم پارامتر Scale هم اندازه ها ردیف میشن
در حالت حرفه ای تر هم از UVWmap میتونی استفاده کنی
موفق باشی...
SSS_HHH_OOO
28-09-2009, 21:40
آفرین مدل جالبه
بهتره مدلسازی رو از روی عکس انجام بدی تا جزییاتش زیاد باشه
samadsam
30-09-2009, 17:23
آفرین صمد جان، مدلینگت که خوب شده...
فقط وقتی داری خونه و ساختمون میسازی، واسه طبیعی شدن کار باید قوائد و قوانین معماری رو در نظر بگیری. اگه اینکارو نکنی مث این میمونه که بخوای یه انسان رو بدون در نظر گرفتن آناتومی بسازی.
الان با توجه به اینکه تازه شروع کردی اینو خیلی خوب ساختی.
واسه تکسچر دادن هم از دو مودیفایر UVW Map و Unwrap UVW استفاده میشه...
همایون جان تا یه خورده جلو برم درستش می شه
ممنونم از نظر ت
كارت خوبه ولي بايد بيشتر كار كني . براي اون مشكل بايد از uv استفاده كني.
براي سقف هم سعي كن از قرمز استفاده نكني يا حد اقل به اين جيغي نباشه.
تشکر ولی من قواعد تکسچر دهی رو بلد نبودم و نداشتم که الان شما و دوستان راهنماییم کردن
دیگه تو رندر بعدی باید با تکسچر ببینی
خوب خوبه
اما خیلی سادست
یه جورایی عروسکی میزنه
واسه یو وی میتونی از مادیفیر MapScaler استفاده کنی با تنظیم پارامتر Scale هم اندازه ها ردیف میشن
در حالت حرفه ای تر هم از UVWmap میتونی استفاده کنی
موفق باشی...
شرمنده اولین مدل خونم بود و مدل توی این شکل کار نکردم و بیشترم ذهنییه ذهنی هم خیلی مشکله
بابت نظر ات تحمیل کننده به مشکلات ممنون .
آفرین مدل جالبه
بهتره مدلسازی رو از روی عکس انجام بدی تا جزییاتش زیاد باشه
تشکر خودمم تو همین فکر بودم.
آفرین... قشنگه
تشکر ولی تو اینده نمونه می شه
بازم از همتون بابت نظرات ممنونم. :11::11::11:
الان دارم یه صحنه قدیمی (تقریبا قصر) مدلینگ می کنم که فکر کنم از تمام مدل هام بهتر بشه تا حدودی از مدل رو کار کردم فیس ها ، ستون ها ... (شک نکنید می یام با یه طرح حرفه ای)
vBulletin , Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.