PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : فلش؟



nosa
08-09-2009, 09:40
سلام
میخوام اطلاعاتی در مورد flash داشته باشم.
یعنی اینکه چه جوری که هم باهاش انیمیشن میسازن -هم باهاش روی فیلمهای معمولی کار میکنن وهم.....
لطفا کم فروشی نکنید و هر چی بیشتر هم در این مورد می دونید بگید.
متشکرم

amir.swf
08-09-2009, 18:45
برای اطلاعات خوب به نظر من با سی دی آموزشی راحت تری

flashman
08-09-2009, 20:30
به نظر من کتاب بهتره . یه کتاب سطح مقدماتی بگیر و بخون و بقیشو خودت دیگه باید کار کنی

eaw_Master
02-10-2009, 12:03
با سلام خدمت دوست عزیز

خیر فلاش بدرد فیلم نمی خوره از این لحاظ تو فکرش در بیا

فلاش فقط جهت ایجاد انیمیشن و کلیپهای برداری کاربرد داره و مورد مصرفش خیلی وسیع هست در سایت ها، سی دی های اتوران ، کلیپ های تصویری برداری و بر پایه داستان و موضوعی. حتی می تونه در برنامه نویسی در طیف وسیعی مورد مصرف و تامین کننده گرافیک و انیمیشن های یک برنامه قرار بگیره .

pershianix
02-10-2009, 18:45
فلش کاربردهای وسیعی داره. فلش صاحب یک زبان برنامه نویسی شی گرا هست که با ترکیب خصوصیات جالب فلش، کلی حرف واسه گفتن داره.
با فلش میشه واسه مبایل برنامه نوشت. با فلش میشه واسه محیط ویندوز برنامه نوشت.
از درست کردن انیمیشنهای ساده گرفته تا پیچیده، با فلش امکان پذیره.
ساخت محیط های تعاملی با فلش و تلفیقش با اکشن اسکریپت میتونم به جرات بگم که توی هیچ زبان برنامه نویسی دیگه ای امکان نداره.
با فلش میتونین سایت های فوق العاده زیبا و البته حرفه ای بسازید.
اگر دنبال برنامه ای واسه ساخت اتوران های آموزشی و تعاملی هستید هیچ چیزی به اندازه ی فلش به دردتون نمیخوره.
در کل خصوصیات بارز فلش اینا هستن: ساخت محیط های تعاملی و رابط کاربری فوق العاده زیبا و حرفه ای. طراحی سایتهای زیبا و تعاملی با امکانات وسیع. ساخت برنامه های کاربردی تحت وب بسیار قوی که البته نباید روی این قسمت واسه برنامه های تحت سیستم عامل حساب زیادی باز کنین. (منظورم در مقایشه با جاوا یا C++ هست.)
کلا در زمینه ی محتوای قوی تحت وب و ساخت برنامه های تحت وب قوی، اگه دو سه تا محصول وجود داشته باشه که در رقابت شدید با هم هستن بدون شک اولین اونا (به نظر خودم) و شاید دومی (JavaFX و ...) فلش باشه.
اگه قصد استفاده از برنامه ای داری که بیشتر روی محیط های کاربری پیشرفته و ساخت انیمیشن و ساخت برنامه های تحت وب تمرکز داشته باشه، فلش گزینه ی خوبیه. البته دو رقیب دیگه هم داره که قوی ترینشون JavaFX هست و بعد SilverLight مایکروسافت که فعلا حرف چندانی واسه گفتن نداره. باید در نظر داشته باشی که برای یادگیری JavaFX راه زیادی رو باید بری و محصول مایکروسافت هم فعلا زیاد نمیشه روش مانور داد. فلش و محصولاتش چیزیه که باید دنبالش بری. در ضمن یه جستجو هم در مورد Flash Media Sever و Flex و Adobe AIR بکنی و ربطشونو با فلش بدونی خیلی بهت کمک میکنه.