PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : كتاب الكترونيكي جديد شبيه كتاب‌هاي كاغذي ساخته شد



wichidika
08-09-2009, 08:55
تازه‌هاي دنياي فناوري؛
كتاب الكترونيكي جديد شبيه كتاب‌هاي كاغذي ساخته شد
خبرگزاري فارس: سخنگوي شركت اسوس در لندن اعلام كرد، اين شركت تايواني در حال ساخت دستگاه كتابخواني الكترونيكي از سري محصولات Eee خود است كه مي‌تواند با امكانات قابل‌ملاحظه‌ خود، از دستگاه‌هاي رقيب پيشي بگيرد.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش فارس به نقل از تايمز، اين دستگاه الكترونيكي به گونه‌اي طراحي شده كه كاربر آن را به صورت كتاب‌هاي كاغذي باز مي‌كند و براي عوض كردن صفحه با گرفتن گوشه هر ورق و حركت آن به سمت مقابل، عمليات مشابه كتاب‌هاي معمولي را انجام مي‌دهد.
اين دستگاه شامل دو نمايشگر مجزا مي‌شود كه به كاربر امكان مي‌دهد هر يك از صفحات كتاب الكترونيكي مورد نظر خود را در يكي از صفحات مشاهده كند. علاوه بر اين، كاربر مي‌تواند در حالي كه در يكي از نمايشگرها كتاب الكترونيكي را باز كرده است، در نمايشگر ديگر به صورت همزمان وارد اينترنتي شود و از امكانات كتابخانه‌هاي الكترونيكي استفاده كند.
همچنين، يكي از اين دو نمايشگر لمسي مي‌تواند به جاي صفحه‌كليد مورد استفاده قرار گيرد و تايپ آسان متن‌ها را براي كاربر فراهم كند.
دستگاه كتابخوان الكترونيكي اسوس كه دو مدل ساخته شده است، شامل نمايشگرهاي كاملا رنگي مي‌شود و از مهم‌ترين امكانات آن مي‌توان به اسپيكرهاي باكيفيت، وب‌كم، ميكروفون و سيستم اتصال به سرويس Skype براي برقراري تماس‌هاي اينترنتي ارزان اشاره كرد