PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تعرفه آبونمان اينترنت پرسرعت در كرمانشاه به يك هزار تومان كاهش يافت



wichidika
06-09-2009, 10:21
مديرعامل شركت مخابرات كرمانشاه در گفتگو با فارس:
تعرفه آبونمان اينترنت پرسرعت در كرمانشاه به يك هزار تومان كاهش يافت
خبرگزاري فارس: مديرعامل شركت مخابرات كرمانشاه گفت: تعرفه آبونمان اينترنت پرسرعت در كرمانشاه از چهارم شهريورماه به يك هزار تومان كاهش يافت.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

رسول آمويي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كرمانشاه افزود: تعرفه آبونمان شركت مخابرات براي استفاده كابران اينترنت پرسرعت يا ADSL براساس مصوبه سازمان تنظيم مقررات راديويي 3 هزار تومان تعيين شده بود و ملاك عمل ما تا پيش از چهار شهريور بود كه با نامه مجمع عمومي شركت مخابرات مبني بركاهش تعرفه اين قيمت از 3هزار تومان به يك هزار تومان كاهش يافت.
وي ادامه داد: شركت‌هاي سرويس‌دهنده اينترنت در استان در زماني هم كه تعرفه 3هزار تومان بود بايد يك هزار تومان دريافت مي‌كردند و اگر بيش از اين مبلغي دريافت كرده باشند بايد پاسخگوي مشتركين خود باشند.
آمويي افزود: عرضه اينترنت پرسرعت در استان نيز كه قرار بود از شهريورماه آغاز شود به علت نامه يكي از مسئولان فعلا " مسكوت مانده و به رغم اينكه آمادگي واگذاري 20هزار پورت اينترنت پرسرعت به مردم با تعرفه 6 هزار توماني را داريم تا واگذاري سهام شركت و تصميمات جديد منتظر خواهيم ماند.
وي تصريح كرد: احتمالا " شركت مخابرات طي يك ماه آتي به بورس عرضه شود و 50 درصد به علاوه يك سهم آن واگذار شود كه دراين صورت با خصوصي شدن كامل شركت در اين باره و موضوعات مرتبط كه براي مخابرات درآمدزايي خواهد داشت تصميمات جدي اتخاذ مي‌شود.