PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : صحبت های رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در گفتگو با ایسنا



wichidika
05-09-2009, 14:54
به گفته رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي سفره ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات گسترده است و هر كسي اگر جا يا قدرت بيش‌تري مي‌خواهد بايد سرمايه‌گذاري بيش‌تري كرده‌ و از فرصت‌ها استفاده كند.
محمود خسروي در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: اين كه برخي تصور مي‌كنند اپراتورهاي واي‌مكس - اينترنت پرسرعت بي‌سيم - جاي كار و فعاليت را براي ديگر فعالان و شركت‌ها محدود مي‌كند، تصوري اشتباه است و اين كه هر كسي از فرصت‌ها استفاده نكند و از طرفي شركت‌ها و اپراتورهاي قدرتمند را در اين زمينه به نوعي مزاحم بداند درست نيست.
وي گفت: نمي‌توان همه جامعه را معطل نگه داشت به دليل اينكه شركت‌هاي كوچك بايد فعاليت كنند بلكه بايد به همه فرصت فعاليت داده شود.
رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تصريح كرد: موضوع كاهش تعرفه استفاده از ADSL براي شركت‌ها به هزار تومان در مجمع مخابرات ايران تصويب شده و لازم‌الاجراست كه اين مبلغ قبلا سه هزار تومان بود. :40:
او اظهار كرد: ابلاغ اين مصوبه توسط وزير ICT به تمام استان‌ها صورت گرفته و اگر خلاف آن صورت گيرد و مبلغي بيش از هزار تومان دريافت شود كاري غيرقانوني است.
اپراتورهاي وايمكس تا حدود دو ماه آينده سرويس‌دهي خود را آغاز مي‌كنند اما در حال حاضر به صورت پايلوت و در حد محدود سرويس‌هاي خود را ارائه مي‌دهند.
انتهاي پيام
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
:31::31: