PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : *تهيه گزارش از آثار محتواي الكترونيكي*



wichidika
04-09-2009, 11:09
*تهيه گزارش از آثار محتواي الكترونيكي*
رييس مجمع ناشران الكترونيكي خبر داد:
پيشرفت40 درصدي در تهيه گزارش از آثار توليدي در كشور
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات


رييس مجمع ناشران الكترونيكي از پيشرفت 40 درصدي تهيه گزارش از كليه آثار محتواي الكترونيكي توليد شده در سطح كشور خبر داد.
جواد اتفاق در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: تهيه گزارش از آثار توليد شده در حوزه محتواي الكترونيكي توليد شده در سراسر كشور در همكاري مجمع ناشران الكترونيكي با شوراي عالي اطلاع‌رساني انجام مي‌شود.
او با بيان اين كه براي جمع‌آوري اطلاعات به همكاري توليدكنندگان نياز وجود دارد گفت: در اين طرح بيش‌ترين تمركز روي بخش خصوصي است و اميدواريم اطللاعاتي كه جمع‌آوري مي‌شود بعد از سپري كردن فرايند مستندسازي و معتبرسازي با كمترين اشتباه در دسترس علاقه‌مندان و نيازمندان به محتواي اين گزارش قرار بگيرد.
اتفاق پيش از اين گفته بود: مجمع ناشران الكترونيك و شوراي عالي اطلاع‌رساني تهيه اين گزارش را تا پايان شهريورماه به اتمام برسانند.
او در بيان دليل جمع‌آوري اطلاعات مربوط به توليدات محتواي الكترونيكي اظهار كرده بود: توليدات محتواي الكترونيكي سراسر كشور بر مبناي سرفصل‌هاي موجود جمع‌آوري خواهد شد تا مشخص شود در حوزه توليد و ساماندهي محتواي الكترونيكي در سطح كشور در چه زمينه‌هايي و توسط چه كساني چه اقداماتي صورت گرفته است تا بر اساس آنچه كه به عنوان محتواي الكترونيكي موجود است از دوباره‌كاري پرهيز شود.