ورود

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : سوال صدا گذاری



p30worldapm
04-09-2009, 00:21
دقیقا نمی دونم کجا باید بپرسم! امیدوارم همین جا خوب باشه.
حتما از این صدا های سه بعدی شنیدین که وقتی هدفون می ذارین رو سرتون صدا از همه طرف میاد!
فرض کنین دارم یه انیمیشن می سازم که دوربین از چشم یه آقایی نشون داده می شه و آقاهه همین جوری داره راه می ره و صدای پاش دقیقا از زیر پای شما شنیده می شه و بعد از پشت سر صدای زمین خوردن یه توپ میاد و دوربین 180 درجه می چرخه و دفعه بعد که توپ به زمین می خوره صداش از جلو میاد.
حالا من که با مکس کار می کنم می خوام ببینم که می شه یه منبع صدا تو مکس گذاشت و بهش گفت که صدا رو نصبت به دوربین تنظیم کن که از کدوم طرف و با چه فاصله ای شنیده بشه ؟؟؟؟؟:18:
اگه مکس نمی تونه باید با چی این کار رو بکنم؟؟؟؟

SSS_HHH_OOO
04-09-2009, 04:37
ها آره اینکارو تو مکس میشه کرد
تو یه بخشیش که اصلا هم یادم نمیاد چی بود اسمش یه منبع صدا میتونی بذاری تو کار که میشه انیمیتش کرد
فقط هم .wav میگیره
ولی کلا این کارو برای بازی ها که موتورای گرافیکی انجام میدن
شاید پلاگینی باشه برای مکس

تو فیلمها هم که با ضبط حرفه ای صدا این کارو میکنن

p30worldapm
04-09-2009, 13:28
خب من که هیچی نفهمیدم کسی نیست کامل توضیح بده که من با امکانات کمم که فقط صدای راه رفتن و صدای خوردن توپ به زمین رو دارم چه جوری باید این کار رو بکنم؟؟؟؟

Warden
04-09-2009, 13:32
خب بذار من هم بگم
اینو بهش میگن LipSink البته این برا تطبیق صدای بازیگر با کارکتر هم هست ولی خوب این کارو که میگی تقزیبا همینه
میری قسمت carve editor بعدش قسمت Sound همونجا یه چیزی هست Add میکنی
اره به قول شهاب جون Wave میخواد بعدش میاد رو تایم لاینت یعنی با پلی نوار زمانت این اتفاق میافته یعنی صدا پخش میشه
بعد میتونی گام هایی که گفتی با صدا تطبیق بدی .......... مشکلی که هست باید اول صدا رو داشته باشی بعدش هم انیمیت بدی
به این کار Sink یا مطابقت دادن میگن ............. :دی

p30worldapm
04-09-2009, 13:40
خب بذار من هم بگم
اینو بهش میگن LipSink البته این برا تطبیق صدای بازیگر با کارکتر هم هست ولی خوب این کارو که میگی تقزیبا همینه
میری قسمت carve editor بعدش قسمت Sound همونجا یه چیزی هست Add میکنی
اره به قول شهاب جون Wave میخواد بعدش میاد رو تایم لاینت یعنی با پلی نوار زمانت این اتفاق میافته یعنی صدا پخش میشه
بعد میتونی گام هایی که گفتی با صدا تطبیق بدی .......... مشکلی که هست باید اول صدا رو داشته باشی بعدش هم انیمیت بدی
به این کار Sink یا مطابقت دادن میگن ............. :دی
خب اینی که شما گفتی که نهوه گذاشتن صدا بود و این اصلا صدای سه بعدی نمی ده که این همون صدای خودم رو می ده!

Warden
04-09-2009, 13:47
اها در مورد اون اطلاعاتی ندارم ............... ولی خب وظیفه ام بود بگم :دی