PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : علاقه‌مندان بازي‌هاي رايانه‌اي افسرده‌تر و چاق‌تر هستند



wichidika
31-08-2009, 11:07
][علاقه‌مندان بازي‌هاي رايانه‌اي افسرده‌تر و چاق‌تر هستند
خبرگزاري فارس: بر اساس نتايج بررسي‌هاي جديد مركز كنترل و پيشگيري از بيماري‌هاي آمريكا كه با همكاري دانشگاه‌هاي اموري و اندروز انجام شده است، بزرگسالان آمريكايي كه به صورت دايم از بازي‌هاي رايانه‌اي استفاده مي‌كنند، در مقايسه با ديگر مردم اين كشور چاق‌تر هستند و شادماني كمتري در آن‌ها ديده مي‌شود.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]


به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، اين افراد كه به طور ميانگين تحرك بدني كمتري نسبت به ديگر افراد دارند، بيشتر دوستان خود را در اينترنت پيدا مي‌كنند.
ميانگين سن بزرگسالان آمريكايي كه به صورت دايم از بازي‌هاي رايانه‌اي استفاده مي‌كنند 35 سال است كه اين سن كارشناسان را متعجب كرده است.
در اين مطالعه 500 كاربر بين سنين 19 تا 90 سال ساكن مناطق سياتل تا تاكوماي آمريكا حضور داشتند و 45 درصد آن‌ها اعلام كردند كه به صورت مرتب بازي‌هاي رايانه‌اي را انجام مي‌دهند. از بين اين 45 درصد، مردان چارچوب بدني بزرگتري داشتند و در كل، چاق‌تر بودند و بيش از افراد عادي از اينترنت استفاده مي‌كردند. در اين ميان، زنان بيشتر با افسردگي و بيماري مواجه شدند.
اين بررسي‌ها همچنين نشان داد كه هر دو گروه زنان و مرداني كه علاقمند به بازي‌هاي رايانه‌اي هستند، بيشتر دوستان خود را در اينترنت پيدا مي‌كنند.
انتهاي پيام/