PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ما كه نتوانستيم!



wichidika
31-08-2009, 09:52
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

سنجش سرعت اينترنت ملي
ما كه نتوانستيم!

يكي دو هفته گذشته آقاي خسروي رئيس سازمان تنظيم مقررات راديويي از فراهم شدن امكان محاسبه كم فروشي در اينترنت خبر داد و گفت: «كاربراني كه فكر مي‌كنند در اينترنت كم‌فروشي شده است، از طريق سايت ‌itc.ir‌ سرعت اينترنت خود را كنترل كنند.»
آقاي خسروي در جمع خبرنگاران در خصوص كم‌فروشي اينترنت در كشور گفت: «اگر سرعت اينترنتي كه به مشترك عرضه مي‌شود از آنچه در قرار داد ذكر شده كمتر بود، مشتركان اسم شركت را به رگولاتوري اطلاع دهند و رگولاتوري وظيفه دارد هرگونه اعتراض قابل قبول و مستندي را در اين زمينه پيگيري كند.»
و حالا گزارش ما: ‌ ‌
چند وقتي است كه گزارش‌هاي كم‌فروشي در سرويس‌هاي اينترنتي زياد شده است و بسياري از كاربران اين سرويس را با ترديد روبرو كرده و چندين نهاد متولي اين امر را به اظهار نظر در اين زمينه وادار كرده است.
بر همين اساس از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي و همچنين سازمان نظام صنفي رايانه‌اي، نرخ پهناي باند اينترنت توضيح داده شد و اعلام شد با متخلفان اينترنتي و كم‌فروشان برخورد شديد خواهد شد. همچنين از كاربران خواسته شده براي جلوگيري از سوء‌استفاده‌هاي احتمالي قبل از عقد قرارداد از سلامت مجوز شركت‌هاي اينترنتي مطمئن شوند.
طبق گفته آقاي خسروي به سايت مزبور سر زديم (البته با اينترنت دايل‌آپ)!، اما هر چه كرديم موفق به دريافت نرم‌افزار و يا تست آنلاين اين نرم‌افزار نشديم كه شاهد هم داريم و اين تصوير مرورگر ماست. خلاصه مجبور شديم باز هم سايت‌هاي به درد نخور و ناكارآمد خارجي را به سايت‌هاي درجه يك داخلي ترجيح دهيم. خوب چه مي‌شود كرد؟ گاهي اين مشكلات ناچيز پيش مي‌آيد! ‌

سعيد نوري آزاد

moz
31-08-2009, 12:03
ما میگیم سرعت پایینه،اینا می گن کم فروشی!!!!!

MAJ€€D
31-08-2009, 12:06
روانین اینا !