PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : تعرفه تلفن ثابت در سال آينده ثابت مي‌ماند



wichidika
29-08-2009, 14:50
مديرعامل شركت مخابرات ايران در گفت ‌وگو با فارس:
تعرفه تلفن ثابت در سال آينده ثابت مي‌ماند
خبرگزاري فارس: مديرعامل شركت مخابرات ايران گفت: دولت تا كنون پيشنهادي براي افزايش تعرفه تلفن ثابت در سال آينده ارائه نكرده و اين به معناي ثابت بودن اين نرخ در سال 89 است.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

صابر فيضي در گفت‌وگو با خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبري فارس «توانا» در خصوص پيشنهاد وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات به دولت در خصوص افزايش تعرفه مكالمه تلفن ثابت گفت: تمام پيشنهاد‌ها به معناي افزايش تعرفه نيست.
مديرعامل شركت مخابرات ايران افزود:طبق ماده 3 قانون برنامه چهارم توسعه اگر هيئت دولت تصميم به افزايش تعرفه تلفن ثابت داشت بايد قبل از شهريور ماه اين پيشنهاد را به مجلس ارايه مي‌كرد.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه تاكنون پيشنهادي در اين خصوص به مجلس ارايه نشده است طبق قوانين دولت ديگر نمي‌تواند براي سال 89 اين تعرفه را افزايش دهد.
به گزارش فارس، صبح امروز خبري مبني بر ارائه پيشنهاد افزايش تعرفه مكالمه تلفن ثابت از سوي وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات به هيات دولت و در دستور كار قرار گرفتن افزايش تعرفه تلفن ثابت در دولت منتشر شد.

satttanism
30-08-2009, 14:29
مديرعامل شركت مخابرات ايران گفت: پيشنهاد وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات مبني بر افزايش تعرفه مكالمه تلفن ثابت به دولت داده شده و اين موضوع در دستور كار دولت قرار دارد.


صابر فيضي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: مبلغ و ميزان افزايش يافته تعرفه مشخص نيست. فيضي همچنين درباره بحث اينتركانكشن مخابرات و ايرانسل گفت: اين موضوع هنوز نهايي نشده و برروي بحث متدولوژي و نحوه محاسبات در حال بحث و بررسي با ايرانسل هستيم كه مبلغ آن مشخص نيست و فعلا بحث برروي روش محاسبه ميزان اين تعرفه است.

به گزارش ايسنا مديرعامل شركت مخابرات ايران پيش از اين به ايسنا گفته است: در حال حاضر افزايش تعرفه‌اي درباره مكالمات تلفن ثابت اعلام و مطرح نكرديم و پيشنهادي هم در اين زمينه نداريم اما اگر قرار باشد پيشنهادي در اين راستا ارايه دهيم تعرفه قيمت تمام شده هر دقيقه مكالمه با تلفن ثابت يعني همان پنج تومان را مطرح مي‌كنيم.

به گفته فيضي در برنامه‌ سوم توسعه افزايش ناچيزي در رابطه با تعرفه مكالمه تلفن ثابت داشتيم و تقريبا تا سال 83 سالانه رقم ناچيزي يعني حدود 10 درصد افزايش تعرفه مكالمه اعمال مي‌شد كه از سال 83 نيز اين تعرفه ثابت ماند.

وي با بيان اين كه قيمت تمام شده هر دقيقه تماس از طريق تلفن ثابت به ثابت پنج تومان است تصريح كرده است: در حال حاضر اين تعرفه براي هر دقيقه مكالمه به طور متوسط 19 ريال محاسبه مي‌شود و مابه‌التفاوت آن را خود شركت مخابرات ايران تقبل كرده و مي‌پردازد و درواقع شركت مخابرات ايران هزينه‌هايش را به صورت گلوبال ديده و يكسان در نظر مي‌گيرد

faza1
30-08-2009, 14:32
ممنون از زحماتتون

بردیا
30-08-2009, 14:46
ظرف چند ساعت همه چی تغییر کرد:دی

wichidika
01-09-2009, 16:13
ظرف چند ساعت همه چی تغییر کرد:دی
ايسنا صبح تيتر زد بعدازظهز فارس خبر جديدتر زد

بردیا
01-09-2009, 18:27
خب اینجا اایرانه دیگه

شب بخوابی صب پاشی همه چی تغییر کرده

wichidika
02-09-2009, 13:22
مدير عامل شركت مخابرات ايران:
تعرفه‌هاي مخابراتي افزايش نيافته است
خبرگزاري فارس: مدير عامل شركت مخابرات در پاسخ به شايعه افزايش تعرفه‌هاي مخابراتي گفت: از 6 سال گذشته تا كنون هيچ گونه تعرفه مخابراتي افزايش نيافته و در واگذاري سيم كارت، خط تلفن ثابت و اينترنت كاهش قيمت داشته‌ايم.

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل مخابرات ايران، صابر فيضي با اشاره به اين كه در برنامه سوم توسعه و بر اساس مصوبه مجلس هر سال 10 درصد افزايش تعرفه در مكالمات اعمال مي‌شد اظهار داشت: از پايان سال 82 كه تعرفه‌هاي پايه مخابرات براي هر پالس (44.7 ريال) به تصويب رسيد هيچ گونه افزايش تعرفه نداشته‌ايم.
بر همين اساس ساير هزينه‌ها از جمله هزينه آبونمان و غيره نيز تغييري نداشته است.
مديرعامل شركت مخابرات ادامه داد: هم اكنون هزينه يك دقيقه مكالمه شهري با تلفن همراه 10 پالس است و اين نرخ مصوب، مربوط به 6 سال پيش مي‌باشد.
وي همچنين نرخ مكالمه با تلفن همراه - مكالمات بين شهري - را حدود 760 ريال اعلام كرد.
فيضي در مورد افزايش تعرفه مكالمات تلفن ثابت اظهار داشت: افزايش تعرفه پايه تلفن ثابت در كميسيون اقتصادي مجلس در حال بررسي است اما تا كنون هيچ مصوبه‌اي مبني بر افزايش تعرفه مطرح نشده است.