PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : آزمايشگاه تجهيزات و سوئيچ هاي مخابراتي در دانشگاه شريف تأسيس شد



.German.
25-08-2009, 19:10
خبرگزاري فارس، براي نخستين بار در كشور آزمايشگاه " آزمون و ارزيابي تجهيزات IPV6, IPV4 در شبكه انتقال " به همت دانشگاه صنعتي شريف و با حمايت مركز تحقيقات مخابرات ايران تجهيز و راه اندازي شد.
[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا» از روابط عمومي مركز تحقيقات مخابرات ايران، اين آزمايشگاه به همت دانشگاه صنعتي شريف و با حمايت مركز تحقيقات مخابرات ايران در دانشكده كامپيوتر اين دانشگاه تجهيز و راه اندازي شد كه با راه اندازي اين آزمايشگاه، صنعتگران و فعالان حوزه ICT كشور مي توانند از آن به عنوان يك مرجع براي تست تجهيزات روتر و سوئيچ هاي مخابراتي استفاده كنند.
اين گزارش حاكي است: با تاسيس اين آزمايشگاه علاوه بر تست و ارزيابي تجهيزات شبكه، بستر مناسب تحقيقاتي براي دانشجويان و اساتيد جهت ورود به اين عرصه حوزه و همچنين خدمات آموزشي و تخصصي به فعالين در عرصه صنعت و بخش خصوصي ارائه خواهد شد.
به گزارش فارس، مركز تحقيقات مخابرات ايران با هدف حمايت از مراكز پژوهشي و تحقيقاتي در حوزه ICT ، تفاهم نامه هاي همكاري با 16 دانشگاه كشور در سه محور "آموزش " ، "پژوهش " و "ايجاد آزمايشگاه‌هاي تخصصي " امضا نموده كه تجهيز آزمايشگاه مذكور نيز در راستاي تفاهمنامه في مابين اين مركز و دانشگاه صنعتي شريف صورت گرفته است.